Jump to content
Anonym bruker

BIM treff i Bergen?

Recommended Posts

-mtp-

er dette treff for bare der som venter barn eller kan vi andre med små også vere med ?

Fortsetter under...

ilpil

Jeg vil gjerne bli med i denne facebook gruppen :) Hva gjør jeg?

Alexander's Mamma

hei. jeg vil også gjerne bli med i denne facebook gruppen.

Josefinemammatilsnart2

Hei!

Eg også har lyst å bli med i denne facebook gruppen:)

Ilykkerusmedjunibaby

Har mistet litt kontroll jeg. Hehe. Men til dere som vil bli medlem av facebook gruppen, send meg en personlig melding her inne på barnimagen, så skal jeg sende dere navnet mitt (Dere må legge meg til som "venn" for at jeg skal klare legge dere til i gruppen, siden gruppen er hemmelig).

Annonse

m_lin

Vil gjerne være med på møter fremover, gikk glipp av første runde nå. Termin i slutten av April

Månefeen ♥

Enda et nytt treff er avtalt :)

Torsdag 29.mars kl 19.00 på Egon v/torgallmeningen, den ved utgangen til klostergarasjen. Vel møtt :)

Månefeen ♥

er dette treff for bare der som venter barn eller kan vi andre med små også vere med ?

Hei :) Flere av oss har barn fra før, men hovedsaklig er dette graidtreff for oss med termin i sommerhalvåret 2012.

Helena84

Hei, jag venter baby i juli och skulle gärna vara med (är svensk, 27 år och väntar nr 1) :-) är det okej att vara med i er grupp? när träffas ni nästa gång?

OssTre<3

Hei, jag venter baby i juli och skulle gärna vara med (är svensk, 27 år och väntar nr 1) :-) är det okej att vara med i er grupp? när träffas ni nästa gång?

send en pm til Ilykkerusmedjun-

ibaby

så kan hun legge dere til i gruppen vår på facebook!!! :D Neste treff er 29.Mars:)

Jenny_Expat

Hi, I am 30 and have just moved to Bergen with my husband. I am due to have my first child in September and would really like to meet some people to share this experience with as I have moved away from friends and family. I do not know Norwegian yet but intend to learn, using google translate to do everything isn't easy! Can I sign up to the facebook group?

<3 Baby 11+12

Jeg vil gjerne være med:) Har termin 8 juli. Men er det bare treff på ettermiddag/kveld? For da kan jeg nemlig ikke være med likevel

:(

Har en liten hjemme, og en samboer som jobber masse kveld :/

Annonse

Elina123

Hi, I am 30 and have just moved to Bergen with my husband. I am due to have my first child in September and would really like to meet some people to share this experience with as I have moved away from friends and family. I do not know Norwegian yet but intend to learn, using google translate to do everything isn't easy! Can I sign up to the facebook group?

Hi, Jenny! You need to send a private message to user Ilykkerusmedjun-

ibaby here in BIM, so she can invite you to this facebook group. Next meeting is already tonight 7pm at Egon (torgallmeningen). You are surely very welcome! :)

Jenny_Expat

Oh what a shame I didnt check the thread on time :( but I will definitely follow up and see if I can join the facebook group.

Scarlette

Er det folk her inne eller??

Scarlette

Så dere hadde en facebook side, sendte en mld til lykkerusmedjunibaby, har ikke fått noe svar..

venter tvillinger i juni/juli

primavera08+12

Hei! Lykkerusmedjunibaby, had sendt deg en melding ang. facebookgruppe men har ikke fått noe svar...

Erika89

Hei! Jente på 22 og venter en i begynnelsen av september , vil så gjerne bli med i denna facebook gruppe :D Nett flytta til bergen så hadde vå kjekt å møta andre i min same "situasjon" :D

OssTre<3

Om det ikke er noen som får det med seg på fb så er det treff neste torsdag, 3.mai klokken 1900 på jacob all :) Bare og se etter alle magene :)

m_lin

Vil gjerne være med på treff selv! Er 29 og bor i Fyllingsdalen. Hadde vært kjekt å blitt kjent med andre siden jeg kommer fra Trondheim. Fikk barn i April

salt_fisk

Neste treff : Torsdag 24 mai 19:00 Zupperia :-)

Philomena

Hei. Er ny her inne, er det fortsatt mulig å være med på treff? Har termin 12. august. Har 2 barn fra før. :)

Synne 2007<32012

Jeg og vil på treff! Har termin 29 august med nr 2 :)

Philomena

Har fortsatt lyst på treff, men tror nå må det snart bli med mini siden jeg allerede er på overtid.