Gå til innhold

hvor lenge skal en ha sterk og positiv eggløsningstest???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mener du hvor lenge testen er positiv per syklus? Isåfall: Min var positiv i ca. 2 døgn. Eggløsning skal komme 12-42 timer etter positiv test, så jeg slutta å teste mer etter de to døgnene. Usikker på om el-testen var positiv etter det, men det har jo ingenting å si lenger hvis man har hatt sex på riktig tidspunkt, som er fra noen dager før el og på selve el dagen :)

ja, hvor lenge det er positive tester på en syklus da man har el.. bare redd de er positive pga hormoner, for har vært plaget med hormonfortyrrelser. og at jeg fikk positiv el-test dagen etter jeg egentli skulle ha mens. men negative g-tester.og regner med el ble forkjøvet pga sykdom og måtte gå på slimhinneløsende tabletter og antibiotika.

men har jo tegna på en kraftig el. menssmertegreier i magen, prikkende brystvorter, el-slim, og hadde en dag med noe litt rosa utflod lignet det på. rosa utfloden var dagen før jeg såg el-slimet og jeg hadde positiv el-test. (fikk testene i posten den dagen) så dette er 2ndre dagen med positiv test, og tror de er like sterke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...