Gå til innhold

Kan man se hvem som har sjekket ut profilen vår?? Hvordan???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg er inne på profilen min, så står det hvor mange som har besøkt den, og under står de siste 4-5 (husker ikke helt antallet) som har vært inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåklokkevalsen

Når jeg sniker på andre sin profil (de som ikke er på facebooklisten min) , så får jeg de opp sånn innimellom på forslag til venner jeg kanskje kjenner.

Lurer faktisk på om de får opp min profil, og da skjønner at jeg har sneket på deres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morn du

Ja, man kan det. Ser ikke helt problemet, det er jo ikke så himla mye som står der som ikke står ved hvert signerte innlegg du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan man se det? På min profil så står det f.eks. 17 visninger, men jeg vet ikke hvordan jeg kan se hvem som har sett på min profil?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette lurer jeg også på. Det står kun antall profilvisninger hos meg. Ikke noe om hvem dette er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på "Redigere profil", så "Kommentarer" så kryss ut på "Vis X antall siste besøkende på min profil" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha! Da har jeg gjort noe dumt. Jeg snikfølger med på en her inne. Tenk om hun nå forstår dette? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men kan andre se hvem som har vært inne på min profil da? eller er den infoen kun for meg?

 

 

Og hva med siste innlegg? Kan alle se mine siste innlegg, eller er det kun jeg som kan se det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegg med nick.

 

Jeg fant nettopp ut av dette nå og oppdaget at noen sjekket meg ut i går kveld (Camilla?). Jeg forsto at det var henne vet å se på de siste innleggene.

 

Jeg syns dette er ekkelt.. Føler meg som en spion? Vurderer å finne jeg et annet forum nå. Dette forumet har blitt så lite og oversiklig at man vanskelig kan være anonym. Norge er ikke et så stort land...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegg med nick.

 

Jeg fant nettopp ut av dette nå og oppdaget at noen sjekket meg ut i går kveld (Camilla?). Jeg forsto at det var henne vet å se på de siste innleggene.

 

Jeg syns dette er ekkelt.. Føler meg som en spion? Vurderer å finne jeg et annet forum nå. Dette forumet har blitt så lite og oversiklig at man vanskelig kan være anonym. Norge er ikke et så stort land...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...