Gå til innhold

Kan se på noen i kveld


-mtp-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1.kommmer jeg meg ut i jobb igjen? 2.blir jeg gravid igjen snart? evt når og må jeg ha hjelpemidler for å bli gravid igjen? 3.hvordan kommer eventuelt neste graviditet å bli for meg.? har vært og er plaget av bekkenplager og bekkenløsning i svangerskapet og fortsatt nå over 2 år etter graviditeten. hadde nylig en sa i oktober. første graviditet med måtte vi gjennom en prosess for å bli gravide. takk :) meg : 08.09.85 mannen: 20.09.82

 

Kan du lage en egen tråd, ble litt mye å se på her inne på denne med alle andres tanker inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er 6+4, skal på ul neste mandag(9/1), er det mange? :-P Og er det jente/gutt? f. 100283
ei får opp 1 jente på deg :)
Tusen takk. Akkurat det jeg tror selv også :-) Kommer hun på termin? Ca 24 aug.

 

 

Nope hun kommer før tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er 6+4, skal på ul neste mandag(9/1), er det mange? :-P Og er det jente/gutt? f. 100283
ei får opp 1 jente på deg :)
Tusen takk. Akkurat det jeg tror selv også :-) Kommer hun på termin? Ca 24 aug.
Nope hun kommer før tiden

 

Takk for svar. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Nå er eg ikke så langt unna termin som er 6 feb. og noe av det eg tror er slimproppen gjekk igår kl 14. Lurer på om du får opp noe dato eller ankomst på knøttet?

 

200384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å se på meg? Lurer på fødselsdato for barnet mitt. Har termin 28 Jan. Født 050275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Nå er eg ikke så langt unna termin som er 6 feb. og noe av det eg tror er slimproppen gjekk igår kl 14. Lurer på om du får opp noe dato eller ankomst på knøttet? 200384

 

får opp tallet 5 tror 5 febrauar men kan se nærmere skal se den nye filmen i dag på TV norge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nå er eg ikke så langt unna termin som er 6 feb. og noe av det eg tror er slimproppen gjekk igår kl 14. Lurer på om du får opp noe dato eller ankomst på knøttet? 200384

 

får opp tallet 5 tror 5 febrauar men kan se nærmere skal se den nye filmen i dag på TV norge :D

 

Takk :D håpe de er om 5 dager heller :P heheh :P Kose deg masse med ny film :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeg lurer veldig på om ting blir som i sist fødsel? Med igangsetting og blødning å div ! Er nå gravid i uke 19 og termin 3.juni. Også lurer jeg veldig på kjønnet da:)? Min dato er .7.11.86
hei får opp mars mnd.. mellom 20-31 får også opp gutt på deg men også jente har du jentre fra før? får opp en ganske kjapp og uventet fødsel (på den posetive siden)

 

 

Men Mars? tror du jeg vil føde i MARS, da er jeg jo bare i uke 30 eller no hm? ja stemmer at jeg har en jente fra før av:) å føler også selv det kommer en gutt nå!:)

Endret av <3junidrømmen<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer meg til å spørre litt jeg da:-D Tror du har sett på meg for noen uker siden også. Nå er jeg nesten 12 uker. 11+2 i dag så begynner å føle meg trygg nå. Lurer på om du kan se hvordan graviditeten går? Kjønn? Vil livet mitt ha noen store vendinger av noen slag? Får du positiv eller negativ følelse når du tenker på framtiden min? Jeg er f 200784.. Sambo 030882.. Tusen takk om du svare:)

 

Vist du lurer på hvordan livet ditt osv må du lage en egen tård så skal eg se på deg senere i kveld... får opp gutt på deg, og at alt kommer til å gå bra men du kommer til å blir ganske lei på slutten pga du legger masse på deg om du ikke er litt "overvektig" fra før av...

Hehe, d var ikke helt som ventet, men takk for svar:) har fått jente til svar av alle tidligere. Blir spennende:) ordinær ul 20 feb så:)

Jeg er ikke åvervektig nå. Har akkurat fått av noen kilo som plaget meg så hadde håpet å ikke legge på meg så alt for mye den gangen hær da jeg la på meg 20 kg di to forrie svangerskapene:p men kan jo ta det som en advarsel så jeg passer litt på hva jeg spiser;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeg lurer veldig på om ting blir som i sist fødsel? Med igangsetting og blødning å div ! Er nå gravid i uke 19 og termin 3.juni. Også lurer jeg veldig på kjønnet da:)? Min dato er .7.11.86
hei får opp mars mnd.. mellom 20-31 får også opp gutt på deg men også jente har du jentre fra før? får opp en ganske kjapp og uventet fødsel (på den posetive siden)
Men Mars? tror du jeg vil føde i MARS, da er jeg jo bare i uke 30 eller no hm? ja stemmer at jeg har en jente fra før av:) å føler også selv det kommer en gutt nå!:)

 

mente mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette er et typisk eksempel på hvordan "synske" svarer folk etter munnen... andre enn meg som legger merke til at hun egentlig ikke svarer på noe her? Hun svarer kun ting som er logisk utifra hva folk forteller, og som kan stemme med de fleste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, og et riktig godt nytt år til deg og dine :)

 

Jeg har prøvd i seks mnd på å få et lite nurk i magen, men uten hell.

 

Jeg lurer på om det kommer noen i magen i løpet av 2012, eventuelt når?

 

Min fd: 17.05.91

Ektemann fd: 25.11.90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Får du opp når det blir fødsel på meg? Har termin 5. februar

Og klarer du se hvilket kjønn det er?

Og ellers får du inn noe spesielt på meg? generelt sett =)

meg; 300890

Endret av Westroze *Februarbaby*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! du har spådd meg flere ganger før og hatt rett:) ser du hvilket kjønn det er på barnet jeg bærer? 210683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeg lurer veldig på om ting blir som i sist fødsel? Med igangsetting og blødning å div ! Er nå gravid i uke 19 og termin 3.juni. Også lurer jeg veldig på kjønnet da:)? Min dato er .7.11.86
hei får opp mars mnd.. mellom 20-31 får også opp gutt på deg men også jente har du jentre fra før? får opp en ganske kjapp og uventet fødsel (på den posetive siden)
Men Mars? tror du jeg vil føde i MARS, da er jeg jo bare i uke 30 eller no hm? ja stemmer at jeg har en jente fra før av:) å føler også selv det kommer en gutt nå!:)

 

Så bra da:) håper du har rett!! Tusen takk

 

mente mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Prøver å blir gravid nå, og lurer på om det klaffet denne mnd eller ikke? Om ikke, evt når det vil klaffe da?? Jeg: 221188 Mannen: 010782
får ikke noe opp denne med men mai mnd vil vere masse bedre enn denne :)

 

Takk for svar!! Håper du tar feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var ikke akkurat lite hennvendelser du har fått her.. (Ser ikke ut til at sjansen er så stor, men jeg prøver meg dog alikevel jeg:)

 

For ikke så lenge siden så spurte jeg om jeg kom til å finne en kjæreste om ikke så lenge. Etter det så var jeg på reunion. Og jeg tror og håper, at kanskje vi blir kjærester(?) Det var store gnister mellom oss, og vi nusset. MEEEN, han har kjæreste :S

 

Det jeg da, såklart lurer på er om han faktisk kommer til å velge meg eller om han holder seg til hun? :(

 

Vi har had gnister mellom hverandre før, og i fjor så møttes vi, og det var gnister der da også. Men da bodde jeg i Oslo, og var bare på jule-besøk. Men nå har jeg kommet tilbake til hjemmbyen.

 

Noen som kanskje kan hjelpe meg, her ? (Og ja jeg vet at det ikke er noe særlig å nusse med en som har kjæreste, men vi hadde/har en veldig bra kjemi. Og jeg kjenner ikke hun han er sammen med, så jeg tenkte at da er det vel ikke helt mitt problem.)

 

MEN selvom, jeg var litt umoralsk. Kan noen se litt på situvasjonen min alikevell? Event. Om jeg blir gravid i år ?

 

Jeg er født 23.05.87 han 2.juni.87

 

 

Pretty please with sugar on top:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var ikke akkurat lite hennvendelser du har fått her.. (Ser ikke ut til at sjansen er så stor, men jeg prøver meg dog alikevel jeg:)

 

For ikke så lenge siden så spurte jeg om jeg kom til å finne en kjæreste om ikke så lenge. Etter det så var jeg på reunion. Og jeg tror og håper, at kanskje vi blir kjærester(?) Det var store gnister mellom oss, og vi nusset. MEEEN, han har kjæreste :S

 

Det jeg da, såklart lurer på er om han faktisk kommer til å velge meg eller om han holder seg til hun? :(

 

Vi har had gnister mellom hverandre før, og i fjor så møttes vi, og det var gnister der da også. Men da bodde jeg i Oslo, og var bare på jule-besøk. Men nå har jeg kommet tilbake til hjemmbyen.

 

Noen som kanskje kan hjelpe meg, her ? (Og ja jeg vet at det ikke er noe særlig å nusse med en som har kjæreste, men vi hadde/har en veldig bra kjemi. Og jeg kjenner ikke hun han er sammen med, så jeg tenkte at da er det vel ikke helt mitt problem.)

 

MEN selvom, jeg var litt umoralsk. Kan noen se litt på situvasjonen min alikevell? Event. Om jeg blir gravid i år ?

 

Jeg er født 23.05.87 han 2.juni.87

 

 

Pretty please with sugar on top:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var ikke akkurat lite hennvendelser du har fått her.. (Ser ikke ut til at sjansen er så stor, men jeg prøver meg dog alikevel jeg:)

 

For ikke så lenge siden så spurte jeg om jeg kom til å finne en kjæreste om ikke så lenge. Etter det så var jeg på reunion. Og jeg tror og håper, at kanskje vi blir kjærester(?) Det var store gnister mellom oss, og vi nusset. MEEEN, han har kjæreste :S

 

Det jeg da, såklart lurer på er om han faktisk kommer til å velge meg eller om han holder seg til hun? :(

 

Vi har had gnister mellom hverandre før, og i fjor så møttes vi, og det var gnister der da også. Men da bodde jeg i Oslo, og var bare på jule-besøk. Men nå har jeg kommet tilbake til hjemmbyen.

 

Noen som kanskje kan hjelpe meg, her ? (Og ja jeg vet at det ikke er noe særlig å nusse med en som har kjæreste, men vi hadde/har en veldig bra kjemi. Og jeg kjenner ikke hun han er sammen med, så jeg tenkte at da er det vel ikke helt mitt problem.)

 

MEN selvom, jeg var litt umoralsk. Kan noen se litt på situvasjonen min alikevell? Event. Om jeg blir gravid i år ?

 

Jeg er født 23.05.87 han 2.juni.87

 

 

Pretty please with sugar on top:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om du kan se graviditet på meg? evt. kjønn? Hadde sett stor pris på det :) 290885

 

Hei :)

 

Rundt april mnd vil du nok se at graviditeten er der :) får opp gutt på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...