Gå til innhold

Kan se på noen i kveld


-mtp-

Anbefalte innlegg

Vist eg kommer inn her i kveld kan eg se på noen :) Men kommer helt ann på når ungene legger seg for eg skal se noe som begynner kl 19.30 og igejn 20.30 så får se om eg kommer inn før den tid eller etter 21.30...

 

Da kan eg se på noen. :)

 

skriv fødsels dato og hva dere lurere på :)

 

Eller skriv et egent innleg med mitt navn på så skal eg se på dere der :)

(helst dette om dere vil at eg skal se hva dere svarer og evt må svare på annet også :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok da hiver jeg meg på. Vet ikke hvordan dette virker,

Jeg er født 100379 og venter tredje barn.

Jeg lurer på hvilket kjønn det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer meg til å spørre litt jeg da:-D

Tror du har sett på meg for noen uker siden også.

Nå er jeg nesten 12 uker. 11+2 i dag så begynner å føle meg trygg nå.

Lurer på om du kan se hvordan graviditeten går?

Kjønn?

Vil livet mitt ha noen store vendinger av noen slag?

Får du positiv eller negativ følelse når du tenker på framtiden min?

 

Jeg er f 200784..

Sambo 030882..

 

Tusen takk om du svare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er oppi et fryseforsøk. Hvordan skal det gå? Hvis postivit ser du også når ungen blir født og kjønn?

10.06.75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg lurer veldig på om ting blir som i sist fødsel?

Med igangsetting og blødning å div ! Er nå gravid i uke 19 og termin 3.juni.

Også lurer jeg veldig på kjønnet da:)?

 

Min dato er .7.11.86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :)

 

Ser du om jeg har blitt gravid nå, og eventuelt kjønn? Er sånn i grenseland på om det kan ha klaffet, eller ikke... er ikke prøver, men babyer er jo alltid koselig da ;)

 

041082

 

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg har blitt gravid denne mnd eller om du kan se noen graviditet i nærmeste framtid?

 

Meg: 271084

Han: 010782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er gravid. og lurer egentlig på om sambo er utro? Merkelig spm jeg vet. Men tro meg, det er mange tegn. Skriver anonymt da han vet jeg er innpå siden her, beklager det.

 

meg 29.05.82

han 14.08.87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Min fødselsdato 030288.

Vi skal i gang med prøverør om kort tid og håpe det går vår vei.

Får vi noengang en baby ?

Evt. kjønn og fødselsmnd hadde vært moro å vite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da hiver jeg meg på. Vet ikke hvordan dette virker, Jeg er født 100379 og venter tredje barn. Jeg lurer på hvilket kjønn det blir.

 

Hei -:): får veldig opp jente føleslse men også gutt :P Men hva har du fra før? tror du har gutter og da vil du vente en jente, men får også inn at en jente står deg nær men ikke så dømmende som denne gutten...

 

Du skal nå se at du har 2 jenter og venter gutt -:P men går for det først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer meg til å spørre litt jeg da:-D Tror du har sett på meg for noen uker siden også. Nå er jeg nesten 12 uker. 11+2 i dag så begynner å føle meg trygg nå. Lurer på om du kan se hvordan graviditeten går? Kjønn? Vil livet mitt ha noen store vendinger av noen slag? Får du positiv eller negativ følelse når du tenker på framtiden min? Jeg er f 200784.. Sambo 030882.. Tusen takk om du svare:)

 

Vist du lurer på hvordan livet ditt osv må du lage en egen tård så skal eg se på deg senere i kveld... får opp gutt på deg, og at alt kommer til å gå bra men du kommer til å blir ganske lei på slutten pga du legger masse på deg om du ikke er litt "overvektig" fra før av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18+6 i dag og venter ei lita tulle. Med forrige for 10 år siden gikk det fra første kynner og til vi var ferdig bare 2,5 t. Med 3 t reisevei, så kan du jo tenke deg....

 

Ser du hvordan denne fødselen blir? Min kjære jobber turnus og er hjemme 9 av 21 dager, så da er det stor sannsynlighet for at jeg er alene under fødselen.

 

Ellers er jeg spent på om jeg klarer å jobbe helt ut. Jobber 100% nå, men er veldig sliten så det er bare jobben som får energien min og ikke ungene etter arbeid. Hvordan blir dette utover i svangerskapet?

 

Ha en flott kveld:)

 

150576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei, og godt nyttår til deg go dine :)

 

du har tidligere spådd meg at jeg har en baby i magen min ;) nå lurer jeg på hvordan svangerskapet blir?

 

er det ellers noe i livet mitt jeg "burde få med meg2 ? :)

 

2.9.83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ;-)

 

 

Håper du har tid til meg også:-)

 

Jeg lurer på når du ser jeg blir gravid???? ;-) å om du ser noe nytt i livet mitt å min kjære?

 

utålmodig..

 

120390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri prøvd dette før...men...

 

Hvordan går dette svangerskapet?

mtp prematur fødsel f.eks...har endel komplikasjoner :P

 

030583

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei;)

 

ta gjerne en titt på meg også:)

 

Jeg lurer på om du ser noe graviditet på meg? når? :-)

 

Ser du noe annet i forhold til meg og min kjære så vill jeg gjerne høre det også:)

 

 

Jeg : 120390

Han: 23.02.90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei;-)

 

 

Se gjerne på meg også! jeg er spent!! ;)

 

 

Lurer på når du ser graviditet på meg? Når? evt. hvor mange barn?

 

Har vært veldig slapp å lite energi lenge når, ser du hvorfor?

 

Ser du noe annet så sier jeg takk for det også :-)

 

 

 

120390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er oppi et fryseforsøk. Hvordan skal det gå? Hvis postivit ser du også når ungen blir født og kjønn? 10.06.75

 

får opp jente på deg, men usikker når... mulig seint 2013 begynelsen av 2014.... men håper eg tar feil der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeg lurer veldig på om ting blir som i sist fødsel? Med igangsetting og blødning å div ! Er nå gravid i uke 19 og termin 3.juni. Også lurer jeg veldig på kjønnet da:)? Min dato er .7.11.86

 

hei får opp mars mnd.. mellom 20-31 får også opp gutt på deg men også jente har du jentre fra før?

 

får opp en ganske kjapp og uventet fødsel (på den posetive siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Ser du om jeg har blitt gravid nå, og eventuelt kjønn? Er sånn i grenseland på om det kan ha klaffet, eller ikke... er ikke prøver, men babyer er jo alltid koselig da ;) 041082 Tusen takk!

 

hehe baby koselig å få ja :P huff er så baby syk selv men gubben vil ikke ha flere så er spent på om det blir flere her i gården, men ikke nå iallefall han er så forsiktig og eg går på pillen:P

 

 

Men til deg igjen... Får opp en jente til på deg, men tror eg har sagt 2012 på deg før men mener mars mnd er en mnd for noe som skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg har blitt gravid denne mnd eller om du kan se noen graviditet i nærmeste framtid? Meg: 271084 Han: 010782

ikke gravid men innen juli- 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er gravid. og lurer egentlig på om sambo er utro? Merkelig spm jeg vet. Men tro meg, det er mange tegn. Skriver anonymt da han vet jeg er innpå siden her, beklager det. meg 29.05.82 han 14.08.87

 

Hei eg synest det er dumt å spå inn på andre folk da de ikke vet de, men send gjerne en PM så skal eg se om eg får opp noe mer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...