Gå til innhold

Morsomme snike seg unna historier fra prøvere?

Anbefalte innlegg

Som 99% av dere andre her inne prøver jeg å bli gravid, om med EL en av de nærmeste dagene fører det med deg litt ekstra sex selvfølgelig.. Og etter selv opplevd litt komisk situasjon hjemme hos svigers tenkte jeg at det kunne vært morsomt å dele noen slike festligheter siden vi alle er anonyme likevel?!

Min historie hendte for ikke lenge siden, ikke fult en time siden engang!

Jeg blir alltid så.. Lysten når jeg har eggløsning og hjemme hos svigers kan det jo by på problemer, så vi sneik oss unna svigers i stua, og var i fullsving med kjolen under armene og dressbuksa så vidt dratt ned tilfelle noen skulle komme uanmeldt inn på soverommet vårt.. katten sto og skrapa på døra, og vi venta nesten bare på av svigerfar skulle storme inn siden han alltid syns det er så stas med katten vår. så var vi ferdige da, og det krever jo litt påkledning og tørking her og der, og der sto samboeren med stasen i været og vi hørte noen nærme seg, men heldigvis kom ingen inn! Kunne jo blitt full familiekrise dette!

sånt skjer når man er i full prøving på nummer 1, denne gangen ble vi ikke ferska men herregud hvor nærvepirrende det var! Og jeg tror folk kan se at vi har hatt sex siden man er annpustne og litt røde i kinna.. Godt vi skal hjem imorgen og kan prøve vidre uten hjerte i halsen!

Fortsetter under...

Anonym, er vel heller DU som er på feil side. Vi her inne prøver faktisk å bli gravid, derfor forumet "bli gravid".

Arti historie... Vi hadde om julaften, hjemme hos mine foreldre. Alle gaver var åpnet, middag og dessert fortært og lillegutt ville sove med besteforeldrene, noe vi var glade for. Gikk å la oss, og la inn noen aksjer. Lillebroren min har tv på rommet, så vi ble liggende og se på tv, nakne, og plutselig hører vi min onkel kommer gående opp trappa og tar i håndtaket - heldigvis hadde vi låst og onkel roper ned til pappa at døra er låst, og han får beskjed om at det er rommet ved siden av han skal sove på,mens vi lå der å holdt på å le oss ihjel. Tenk om vi hadde glemt å låse døra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...