Gå til innhold

Bim treff i Tromsø?


erg05

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil veldig gjerne :) Er ei jente fra Tromsø som studerer i Harstad. Har termin 17. april og blir å flytte til Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan også hive meg med... Termin 8. mai med attpåklatten. :)

Jeg vil veldig gjerne :) Er ei jente fra Tromsø som studerer i Harstad. Har termin 17. april og blir å flytte til Tromsø.

 

Hei :0) Så flott at du har lyst å få til BIM treff :) Er du noe i Tromsø i tiden frem mot termin, lettere å planlegge tidspunkt for treff da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det hadde vert kjekt :) eg har termin 9 mai :)

 

Kjempe flott at du ønsker å få til BIM treff :) Har selv termin 11 juni. Skal på UL nest uke, så etter det er jeg klar til å treffes :) Kom gjerne med forslag til nårtid det passer for deg å treffes i tiden fremmover.. skal prøve å synkronisere tidspunktene som passer for de andre som har svart og på den måten sette opp et første treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også med :)

Spennende å møte andre , men litt skummelt med "sånne" møter ;)

Kjempe flott at du ønsker å få til BIM treff. Har selv termin 11 juni. SKal på UL neste uke, så etter det er jeg klar til å treffes. Kom gjerne med forslag til nårtid det passer for deg å treffes i tiden fremmover.. skal prøve synkronisere tidspunktene som passer for de andre som har svart og på den måten sette opp et første treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gjerne med. Har termin 01.06.12

Er det første barnet?

Kjempe flott at du ønsker å få til BIM treff. Har selv termin 11 juni. Skal på UL neste uke, så etter det er jeg klar til å treffes. Kom gjerne med forslag til nårtid det passer for deg å treffes i tiden fremmover.. skal prøve å synkronisere tidspunktene som passer for de andre som har svart og på den måten sette opp et første treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også hive meg med... Termin 8. mai med attpåklatten. :)

 

8 mai er en fin termindato, det er min fødselsdag ;) hehe..

kjempe flott at du ønsker å få til et BIM treff. Har selv termin 11 juni. Skal på UL neste uke, så etter det er jeg klar til å treffes. Kom gjerne med forslag til nårtid det passer for deg å treffes i tiden fremmover.. skal prøve å synkronisere tidspunktene som passer for de andre som har svart og på den måten sette opp et første treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykemeldt fremover så kan hvertfall på dagtid. Kveldstid går også bra, helst fra kl 20 og ut. Jeg kan ikke på onsdager, for da trener mannen min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle man foreslått en dag?

Noen som kan f eks onsdag 25. januar kl 12?

Jeg kan alle andre dager kl.12, har mulighet 13.30 på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Takk for alle svar :) Nå har jeg vært på UL og er veldig klar for å treffe dere :) Siden jeg jobber, så er nok ettermiddager og kvelder best for min del. Skal jeg reservere et langbord på Grunder onsdag 25 januar kl 18? trenger å vite ca hvor mange vi blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kanskje vi kan møtes noen på dagen og andre på kvelden?. For min del passer det dårlig med kl.18 da det er fullt kjør hjemme med barn og trening m.m. Jeg jobber halv tid og synes det kunne vært fint å møte noen på dagtid, evt ta en litt lengre lunsj :) Mitt forslag er Egon den 24 kl.12. Noen som kan da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den 24. kl 12 passer kjempebra for meg!!

 

Jeg har termin 24. mars og er hjemme om dagene nå, og siden jeg har ei tøtte på 3, så passer dagtid best for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Når jeg leser mer nøye, ser jeg at flere kan helst etter kl 20. Så jeg endrer spørsmålet mitt til: Hvem blir med om jeg bestiller bord på Grunder 25 jan. kl 20? :)

 

Jeg jobber aftenvakter innimellom og vil derfor på sikt kunne delta på noen treff på dagtid også, men desverre ikke neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med på treff :) Har termin 15.mai. Kan ikke komme på treff denne uken pga jobb, men er med senere. Passer stort sett best for meg på ettermiddag/kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Jeg vil gjerne være med på et treff, jeg kan imidlertid ikke denne uka siden jeg har skolesamling i Harstad onsdag/torsdag, men vil veldig gjerne treffe flere med baby i magen neste gang dere skal ha et treff? Jeg har termin 11.Mai med min første pode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...