Gå til innhold

gad, hvor tidlig kan jeg teste egentlig?!

Anbefalte innlegg

Ja, da er det 7 dager til den 18. desember, og siden jeg fikk mensen 18. november regner jeg dette som neste mensdag. Testet med en "test tidlig" test fra RFSU i dag, den var skikkelig negativ! Ikke en liiiten tynn synåltråd engang...

Må ut å handle inn clear blue til uka, men vet ikke om jeg KLARER å vente med å teste til neste helg!

Vil ha 2 streker!!!! Hvor tidlig er det "vanlig" at man kan teste? Funker de tidlig testene hver gang, eller er det en sånn "snowballs chance in hell" test som man er griseheldig hvis man får riktig svar av?

Og er digital testen fra CB mer nøyaktig og følsom enn "vanlig" CB?

Fortsetter under...

Hei hei! Forstår deg godt, det ER veldig vansekelg å venta. Dei slår ut når du har minimum 25 i hcg. Det er et par dagar etter at egget har festa seg, noko som skejr 6-12 dagar etter eggl, som oftast ei veke. Det er ingen vits å testa før 10 dpo syns eg. Egentlig 12 dpo. Billigtester skal vera like bra. Mange som klager over cb digital at dei kan gje faskt positivt. Har ikkje brukt dei sjølv. Eg syns a1 er best. Lykke til. PERsonleg blir eg ekstremt deprimert av negativ test. Mitt råd er å venta til 12 dpo.15 dpo får dei aller aller fleste korrekt svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...