Gå til innhold

tok en cb digital og fikk 3+,betyr ikke det 5uker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, det betyr 5 uker. Så det var rart.. Kanksje det er tvillinger? Eller kanskje kroppen din bare produsere mye hcg? Er jo ikke noen eksakt vitenskap det der.. Har du tatt noen andre tester? Vil jo tro du er gravid hvertfall, gratulerer!

tok 3 billigtester på søndag,dvs. 3-4 dager før ikm og alle 3 var positive.

har kjøpt en cb digital til som jeg tenkte å teste med morgenuring i morgen. men sist jeg var gravid for noen mnd siden og testet med cb digital så viste den korrekt anntall uker. kan man produsere forskjellig hcg fra hvert svangerskap kanskje? at jeg bare produserer mye denne gangen?

må ha blitt gravid tidligere enn for to uker siden hvis ikke??

Hmm, vet virkelig ikke jeg altså.. Hørtes jo hvertfall rart ut når testen viste rett sist. Har du noe kontroll på når EL var da? Den var jo kanskje tidligere enn du tror.. Du finner jo utav det etterhvert på UL da, kanskje du kan ta en tidlig for å sjekke?

nei,merket ikke noe til el. har ikke symtomer på graviditet heller. sist var det volsomme symtomer fra dagen jeg ble gravid. skal ha tidlig ul siden jeg hadde ma sist. orker ikke gå til uke 18 og tro jeg er gravid om jeg kanskje har mistet igjen. men denne gangen har jeg troa:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...