Gå til innhold

50 dager igjen til termin :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner jeg er klar for at det skal skje noe nå snart altså :D

God Helg :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

52 dager her! Så da tar vi oppløpet sammen :-) Men det er LITT tidlig å begynne å vente ennå...tenkte å få julen overstått først, ihvertfalll... :-)

Skrevet

ja, har ingen planer om at dette skal bli 2011barn nei ;)

Er nok tryggest og vente til etter nyttår hvertfall ja ;-)

Heldigvis går tiden for nå i jula, så før vi vet ordet av det har vi de små nurkene i armene våre :)

Skrevet

54 dager igjen her!:)) Begynner å gå opp for meg nå hva som venter meg faktisk! Gleder meg fæææælt til å holde lillesnuppen min!!:)

Noen av dere som har begynnt å ta kapsler og/eller drikke bringebærbladte forresten?

Ei venninne av meg tipsa meg om at det kunne hjelpe mot mye kynnere, noe jeg sliter med. Kjøpte igår å drakk min første kopp på kvelden.

Men leser litt rundt på nettet, der noen skriver at det ikke er lurt å begynne så tidlig?:S Blir litt usikker jeg altså!:P Hun på helsekost sa 2 mnd før termin.

Skrevet

Jeg har 59 dager igjen - hadde aldrig trodd at jeg skulle komme så langt etter at det nesten ble prematurfødsel i uke 25. Men nå gleder jeg meg over hver dag den lille koser seg i magen. :)

Skrevet

har ikke begynt med det enda jeg hvertfall. Men frister og prøve det :) Har du spurt JM om dette da? hun vet sikkert litt mere i forhold til akkurat ditt svangerskap om du bør vente med det eller om du kan begynne nå :)

Men noe jeg tenker å begynne med ganske snart er smøring med olje og tøying av mellomkjøttet for å forebygge mot rifter osv under fødsel :)

Hører mange som har gjort dette og sluppet helt unna rifter osv, så det skal jeg definitivt prøve :)

Skrevet

Uh, jeg har også akkurat 50 dager igjen til termin 29.januar idag!!! :D

Tiden FLYVER helt sinnsykt dette svangerskapet! Og ikke har jeg tid til noen baby før termin er der heller, så har ikke tenkt å gjøre klart noe før det blir roligere tider i romjula/over nyttår. Kommer derfor ikke til å begynne med bringebærbladkapsler før over nyttår ;)

Jeg har aldri hørt at det kan være bra for å dempe kynnere, kun motsatt. Da dem egentlig sies å klargjøre livmor, slimhinner, forebygge keisersnitt og overtid osv osv... Begynte med dem rundt uke 34-35 sist, og det førte til økt kynnere for min del - egentlig skulle jeg ha keisersnitt også, men tror dem var med å forbygge det (seteleie som snudde seg selv dagen før ks), fødte normalt før termin og uten å måtte sy ett eneste sting!! :D SÅ kommer garantert til å ta dem denne gang også, men som sagt ikke før 1.januar tidligst =)) Også går jeg sikkert typisk over denne gang ;P haha..

Nedtellingen er hvertfall i gang! Lykke til med siste innspurt jenter :D

Skrevet

Jeg brukte både litt oljer og tøying samt bringebærbladkapsler forrige gang, og måtte bare ta et pyntesting som nesten ikke var nødvendig, til tross for meget rask fødsel, så jeg kommer til å prøve det denne gangen også. Men jeg var ikke veeeldig dedikert i forhold til denne smøringen og tøyingen, altså. Nå vet jeg jo heller ikke hvordan det hadde vært hvis jeg ikke hadde tatt noe av dette, da, men tar ingen sjanser... :-)

Skrevet

Hei dere!

her er det også 50 dager igjen i dag.. Vi gleder oss bare mer og mer og tiden går ganske fort framover. Jeg håper lillemann holder seg der inne til 2012 og at han ikke begynner å skulle komme ut for tidlig.

Har vasket de første klærne i tilfelle og skal prøve å gjøre alt ferdig nå i romjula. Godt å vite at alt er på plass så kan han bare komme når han føler for det og når han er klar for å møte verden.

Vi gleder oss i hvertfall så utrolig mye til og få lillebror i armene våre.

Lykke til!!

Skrevet

54 dager her,

Har dere alt klart? jeg har ikke alt enda tenkte litt å se om det kommer noe januar salg, og om han skulle komme før får familien hjelpe og ordne det vi mangler hehe. har en del klær, smokker, bleier, stelle matte, håndkler, kluter, vogn, babygym. voksipose, og noen fler ting, men er en del som mangler..

Hvordan olje bruker dere nedentil? og hvordan skal man gjøre det, er det bare og smøre eller må man gjøre noe spesielt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...