Gjest Skrevet 9. desember 2011 #1 Del Skrevet 9. desember 2011 Herregud!! trenger virkelig gode råd nå.. Har så klart da klart å bli gravid med mannen min, IKKE PLANLAGT!!!! har to barn fra tidliger forhold, så klart to forskjellige..., 6 år og 4 år.. mannen min vil ikke har barn, ikke enda hvertfall, har han sagt. helt greitt for meg da, siden jeg har to.. MEN nå er jeg da altså gravid.. fant det nettopp ut. så er ikke så veldig langt på vei.. skal jeg si det til ham eller skal jeg bare bestille abort med en gang? Å tilfelle hvordan skal jeg si d til ham? er så redd for att han tror at jeg har planlagt d her, siden jeg har uttrykkt med tidliger att jeg ønsker meg barn.. MEN dette var ikke planlagt.., går på pilla, men nå når jeg sitter her så tror jeg at jeg vet årsaken.. var syk for en stund siden og da ble nok ikke pillen tatt opp i kroppen min, da jeg kastet opp.. å på toppen av alt så har jeg vært hos legen og fjernet en del av livmorhals veggen og legen der trodde att jeg ikke kunne få flere barna, for det er mye som har skjedd... (trenger ikke gå inn på detaljer nå) HVA skal jeg gjøre? si det å i tilfelle hvordan? eller bestille abort med en gang, uten å nevne d for ham.. Det ble litt rot ser jeg, men håper noen kan forbarme seg over dette og hjelpe meg. bare så det er sagt, vi har vært sammen i 2 år og 5 mnd og vrt gift i 5mnd.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143862829-hvordan/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsana Skrevet 10. desember 2011 #2 Del Skrevet 10. desember 2011 Hei Mina. Vond situasjon dette, men ikke gjør noe overilt. Vi har det med å undervurdere mannfolka våre. Tror det er lurt at du prater med mannen din, forklarer situasjonen. Kanskje tror han deg ikke, kanskje blir han både sint og lei seg( det ble samboeren min), men så får de tenkt seg om noen dager, eller uker, og kan hende finner mannen din ut at det kanskje ikke er så dumt alikevel, å bli far...gi ham sjansen i alle fall. og om dere bestemmer dere for abort, trenger du uansett støtten hans i tiden etterpå. Men ikke ti det ihjel, prat det ihjel i stedet, og søk hjelp om det går i stå. Det har vi gjort, og sagte men sikkert går det riktig vei, med småsmå skritt om gangen. Lykke til med valget ditt, men husk du fortjener ikke å stå i det alene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143862829-hvordan/#findComment-143864325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. desember 2011 #3 Del Skrevet 10. desember 2011 fikk sagt d igår, han tok d helt greit.. han trodde ikke jeg var så ond å planla noe han ikke ville.. Men det siste som ble sagt fra han før han dro ut på jobb igjenn for 10 minutter, var ja, da får jeg bli 50% far da.. HALLO??? så det han sier da er at om jeg bestemmer meg for å beholde det, så er det over, men han skal stille opp.. for meg så sier det at han heller vil være 50% far enn å være 100% far med meg... JEg overreagere nok helt sikkert, men der å da ble jeg temmelig sint! han heller mot abort, om noen år sier han, men har hørt så mange si at etter en abort så har det ikke gått å få flere barn, og med meg og min kropp tror jeg nok at jeg faller inn der. siden legen har sagt at det er lite sjans for att jeg kunne få barn i det heletatt. Så derfor mener jeg at dette er muligheten min for å få barn,, men det mener tydeligvis ikke han.. har vært alene om mine to første og, så å bli alene mor til tre ser jeg ikke mørk på.. Jeg vet at jeg er utrolig slem nå, men jeg sa at dro han så er det ikke aktuelt å sette han som far på barnet. da blir dette barnet farløs(sa det etter han sa det med 50% far) Jeg vet virkelig ikke jeg..Jeg giftet meg med han fordi jeg trodde han var med på alt, uansett hva, att han var der uansett, men nok en gang tok jeg feil av menn... (( tårene bare triller å triller.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143862829-hvordan/#findComment-143864896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. desember 2011 #4 Del Skrevet 10. desember 2011 da har jeg endelig fått tynt mannen til og prate derfor han ikke vil ha barn med meg er rett og slett fordi han er bekymret for om kroppen min i det heletatt klarer dette.. har slitt en del med underlivet og magen min etter siste svangerskap.. så han sa rett ut, dette er opp til legene.. er de 100% sikkre på att dette tåler jeg blir det baby, om ikke har vi ikke mange valf.. En litt lettelse og få pratet med han, endelig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143862829-hvordan/#findComment-143865478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå