Gå til innhold

Dere som prøver på nr.1, har dere begynt å shoppe?

Anbefalte innlegg

.. Altså babyklær og babyting enda?

Jeg har vært fristet mange ganger for det er jo så mange nydelige klær for baby! Men, jeg gjør det ikke. For det første måtte jeg ha gjemt unna tingene så ingen utenforstående skal få nyss i det når de er på besøk. For det andre er det ikke en selvfølge at man kan bli gravid heller.

Hva tenker dere?

Fortsetter under...

Enig med deg! Men NÅR den sitter, da skal det feires med en god runde shopping syns jeg :) Eller burde man vente fram til 2.tri syns du? Når er det liksom "lov" å glede seg max uten forbehold? Har lyst å gjøre det med det samme jeg. Hehe

Jeg har ikke kjøpt noe, men strikket litt. Det er vel nesten enda verre. Har også tenkt tanken om vi ikke kan få barn. Men har valgt å ta sjansen allikevel. Om det skulle ta tid, så får jeg heller gi det bort å strikke nytt når spira sitter. Har dempet litt på strikkegalsakapen i det siste da ;-) "Øver" meg ved å strikke til andre babyer....

Fornuften i meg sier at det er dumt å shoppe masse med en gang, i tilfelle man mister. Men tror jeg kommer til å kjøpe en liten ting allikevel.

Jeg har shoppet litt allerede. Tenker at om det ikke blir til oss, så får vi gi det bort til noen andre. Er så mye fint, og jeg blir sååååå verpesyk av å shoppe. Hehe.

-Kanskje ikke helt sunt for sjela, men det får stå sin prøve.

Annonse

Jeg har ikke shoppet noe babytøy, men kjøpte en såååå fin gravidbukse til meg selv da jeg var på ferie.. -_-

Tar den frem å prøver den på en gang imellom.. Men mangler kul på magen min gitt... ÅÅÅÅÅÅ, verden er urettferdig altså.

Hihi, så søte dere er =)

Jeg sitter og drømmer om vogn osv. jeg også. Vet akkurat hvordan den skal være og ikke være. Frister å kjøpe klær hvis de er helt utrolig lekre, siden de ikke er i sortiment den gang (hvis) jeg blir gravid. Min mamma skal begynne å kjøpe litt babyklær når hun er på reiser hvis hun finner noe, hun er like utålmodig som meg nå, men vi har ikke noe negativt stress og mas rundt det da, det er mest på gøy:p Hun er den eneste i sin alder som ikke har barnebarn snart!

Det er så mye praktisk utstyr å få kjøpt og, blir helt målløs av alt som er av avlastningsutstyr, til f.eks amming og bading (les; formbare ammeputer, støtte for babyen til hode og rygg i badestamp osv.) For ikke å snakke om de lekre mammaklærne!

Tror jeg skal snike meg til en body eller noe jeg, eller hva jenter? Det er jo ikke dyrt og tar ikke noe skade av å ligge i klesskapet mitt, og er kanskje med på å motivere meg videre i prøvingen (snart min 7pp)!

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe noe før et stykke ute i 2.trimester. Jeg har selv mistet,og da jeg opplevde det var jeg sjeleglad for at det ikke lå små søte babyting i huset..Men det er meg, basert på min erfaring! Jeg skjønner godt at man blir fristet!!;)

Eg har kjøpt sokker å små ting som eg faller for. Har egen skuffe til dette:) kjøper kanskje en body eller noe når eg føler meg nedfor:) Har vert prøver i 4,5år:S

Annonse

Hei :)

Jeg småshoppet litt da jeg var gravid, men har tatt en foreløpig pause nå som jeg prøver igjen.

Jeg klarer likevel ikke la være å se over graviditetsklærne når jeg er i butikker, for jeg synes det går litt tid mellom hver gang man finner noe lekkert i den seksjonen.

Det jeg har lyst å kjøpe meg er et sett med bukseutvidere, jeg var ikke mange uker på vei da buksene ble ubehagelige sist. Sånne elastiske panel en kan koble på sine eksisterende klær. Da varer buksene lenger!

http://www.ebay.com/itm/250891309513?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...