Gå til innhold

Jeg spår her fra kl. 18.00 men begynn allerede nå å still spørsmål.. =)


*Idae123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TIL GRESSENKA....

 

 

Får opp februar på deg ang.graviditet.¨

 

I forhold til deg og mannen din, så virker det ut ifra hvordan jeg tolker kortene som kom opp på deg at dere er forelsket, trygt og godt samboerskap. Virker som dere er flinke til å samarbeide..

Dere stoler på hverandre.. og alt er igrunn veldig supert =)

 

Eneste nye jeg kan tenke meg vil komme er forlovelse (om dere allerede ikke er det) og graviditet.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIL 2010 baby

 

Jeg skrev igår at jeg fikk opp graviditet på deg i jan-feb 2013 =)

eksakt dato klarer jeg ikke å få opp

 

Jeg får opp at du klarer å gjøre deg ferdig med utdannelsen din selv om du har en liten en fra før =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIL CORNFLAKE

 

Jeg ser ikke noe graviditet på deg nå, får opp at du velger å bytte jobb, og at det da kanskje ikke er så veldig lurt å bli gravid med det første, men heller jobbe litt for så å prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIL RINA

 

Får opp gutt på deg =)

tallet 2 kommer sterkt opp.. så mye mulig at han kommer til tiden.. om ikke en dag før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIL HEMMELIG OVERRASKELSE

 

Jeg får opp at du ikke er gravid nå, men at du vil bli det på nyåret.. januar kommer veldig sterkt opp. Jente kommer også sterkt frem :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TIL ANONYM FARMOR

 

Stresser svigerdatteren din veldig med dette å bli gravid? får inn veldig mye stress.. Jeg får opp blokkeringer.. men det ville igrunn vært rart siden hun har en fra før av...

Jeg tror spira vil sitte når hun har fått slappet av litt og kanskje fått tankene på noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, så snill du er:)

ser du når mini kommer?

før eller etter termin?

kan jeg stole på samboer?

er mini jente eller gutt?

 

tusen takk:)

02.02.87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIL ANI89

 

Jeg får opp at spira sitter denne mnd...

Pendelen sier også ja på at du vil fortsatt jobbe i den samme jobben =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIL ANONYM FARMOR SVAR 2

 

aha, da leste jeg feil.. men blokkeringer står fortsatt sterkt,.. har hun vært hos legen å sjekket om ting er som di skal ho henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIL MIA.

 

Tror 2012 kommer til å være et veldig bra år... Får opp at det vil dukke opp nye spennende muligheter for deg... Er du en kreativ person? får opp mye kreativitet

Pendelen ga meg et ja om graviditet denne mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :-)

 

Ser ut som du får fullt opp i kveld, men om du får tid og lyst til å se på meg også så blir jeg veldig glad :-))

 

Vi fikk en gutt for 2 år siden etter 5 år med prøving (ble gravide på naturmetoden). Starta å prøve på nr. 2 i januar. Ble gravid i slutten av august, men mista 20. okt. Skal i gang med ivf over jul, men la inn en liiiten aksje rundt EL denne mnd også... Kan du se om vi får flere barn, enten nå eller med prøverør? Og gjerne når, dersom du ser en nr. 2.

 

På forhånd tusen takk, du er en snill sjel :-)

 

Født 03.02.77

Mannen 12.02.75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIL ELIZA88

 

Jeg får opp at dere blir prøvere på sen-sommers tid, august. Tror ikke det tar mange prøveperioder før spira sitter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIL PRØVER24År / CHRISTINE

 

Da har jeg lagt opp flere kort for deg, sånn at det blir en sammenhengene svar...

 

Får opp at at det er ikke lenge til spira sitter.. Våren 2012

Får opp at dere har det veldig godt forhold.. Dere vet hva dere vil i livet.. er du den dominante i forholdet??

Stabil/god økonomi har dere, eller så vil det bli det, om en av av dere får ny / annen jobb...

Får opp mye stabilitet rundt dette med familie og venner, er lojale og er der får dere når det trengs...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIL SIV

 

 

Får opp jente på deg, og at fødselen kommer til å gå veldig bra.. =)

Jeg tolker jeg ting riktig så tror jeg forholde vil bli satt på en liten prøve etter ungen er født, men dere takler det fint... =)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå setter jeg en strek for i kveld, alt som kommer under denne meldingen får ikke svar i kveld...

 

Ha en fin kveld folken, og håper dere er fornøyd med svarene jeg har gitt... Jeg har prøvd mitt beste =)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIL NOVEMBERKNØTT

 

Jeg får opp en lang fødsel, men det kommer til å gå bra.. =)

ungen kommer rett rundt termindatoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har forlagt en dåpsgave. Kan du hjelpe meg å se om den fremdeles er i huset eller om den er tapt. Eventuelt hvor den er...

 

19.03.80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...