Gå til innhold

Hvem tester i desember??? :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

07. des. KLP - Positiv

07. des. Solformørkelse - Positiv

07. des. MA74 - Positiv, men blør. Har stigende HCG

09. des. ele - Negativ, men neste gang skal det bli! 10. des. *papilla* GRAVID!! )

13. des. blåmeis-78 - Positiv

13. des. *camilla136* - Negativ, men neste gang skal det gå :-) 13. des. Maoi- Negativ :-(

14. des. Rugekassa - negativ

14. des. ønskernr2-positiv

16.des. Adelheid --> Positiv :-)

16. des. Snuppo - positiv

19. des. Turbotrollet - negativ

19. des. Wannabemamma - igang igjen - Positiv!

20. des. usababy - negativ.

21. des. Venter på ny spire i magen Negativ.

21. des MammaBrum

22. des Bølla mi: Negativ

23.des Kicam 24. des. gg74: Positiv

24.des. Snoopy71 24. des Metti 82 negativ

24. des All by myself: Positiv

27. des Chebe, jente 2010, engel 2011 - positiv!!!

29. des. SuperKlar86 : negativ for 5 gang :-(

29. des Tussi89: Negativ

29. des welda : Negativ

30. des engel2010+jente2011-negativ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

07. des. KLP - Positiv

07. des. MA74 - Positiv, men blør. Har stigende HCG

09. des. *papilla* GRAVID!! )

14. des. ønskernr2-positiv 16.des. Adelheid --> Positiv :-)

16. des. Snuppo - positiv

16. des. Adelheid -> Positiv :-)

24. des. gg74: Positiv

24. des. All by myself: Positiv

27. des. Chebe, jente 2010, engel 2011 - positiv!!!

gg74 startet så fint opp med en oppdatering for oss som har testet positivt, jeg fortsetter "oppryddingen" litt og fjernet de som testet negativt og de som ikke har svart. Jeg regner med de hiver seg på Januar eller februar tråd - Lykke til jenter :-)

Til oss andre som testet positvt, hyggelig å få ei oppdatering på ståa. Fortsett og oppdater, så oppfordrer jeg dere til å kopiere den positive listen slik at vi som testet positivt kan holde kontakten på hvordan det går :-)

Spennende tider fremover, la oss håpe det blir en fin sommer med stor kul på magen :-)

Skrevet

Så kjekt å høre fra flere av dere. Godt at det fortsatt går rette veien for både KLP, blåmeis-78 og All by myself. Du også, MA74, hold oppe motet (krysser fingrene for deg!!) Kjekt vi også ble en til med Chebe :)

I dag er jeg 5+5. Så det er jo ikke så langt, hadde mye kvalme og svimmelhet med mer helt i starten. Det har nå gitt seg. I dag har jeg vært litt lett på grinern.. Ha - ha.. Nå kommer vel hormonene for fult! :)

Skrevet

Til dere som testet positivt - hva var deres HCG måling på testdag?

Min var på 77 - 12 dager etter innsett

Skrevet

50 her. Det endte i MA i uke 8. Går som oftest bra med de som har fra 50 og oppover sies det. Så dette lover godt for din del ja. Kan det være to også? Grattis. :)

Skrevet

Hei.

Jeg er 8+5 idag og fikk se et lite hjerte i uke 7. Kan nesten ikke tro at det er sant, tror ikke det har gått opp for noen av oss:). Kjenner litt på kvalmen når jeg er sulten, og for å ikke glemme all tissingen som holder meg våken om natten. Så jeg er ganske trøtt. Men er glad for at jeg kjenner noe:)

Min HCG på testdag var 252.

Skrevet

MA74 så utrolig synd at det endte slik....

håper virkelig at det går vår vei denne gangen.. og er sikker på at det kun er en denne gangen.. første IVF så hadde jeg hcg på 183, 12 dager etter innsett og da var det to.. men mistet den første i uke 6-7 og vår lille engel i uke 20...

har skjønt at hcg fra 80 og oppover er veldig bra, men som du sier at det som regel går bra med de med 50 og oppover...

Solformørkelse - du hadde jo en kjempehøy hcg, hvor mange dager var det etter innsett?

Skrevet

Tok blodprøve dag 14 etter innsett.

Skrevet

Det var kjempetrist MA74. :( Lykke til neste gang! :)

Jeg har ikke hatt noen HCG måling. Jeg er 6+3 i dag og skal til UL om en uke. Så da får jeg vel svar på om alt er som normalt med hjertelyd og størrelse. For tiden sover jeg og spiser jeg litt mye...

Skrevet

Godt nyttår jenter!

Jeg er nå 7+3, og veldig glad for det:) Men syns tiden går utrooolig sakte.

Skal på ul mandag 16. Veldig spent på det:)

Ellers er jeg veldig plaget med kvalme og er sykemeldt. Nå har jeg tatt det veldig med ro i en uke, og føler meg faktisk litt bedre:)

I mitt forrige svangerskap var jeg ekstremt kvalm i 6md - prøver å ikke tenke så mye på det, da blir jeg bare deppa.

Jeg har ikke tenkt å miste denne ungen, har aldri gjort det før. Det orker jeg bare ikke å bekymre meg for!

Utrolig koselig å se at så mange av dere deler hvordan det går, lykke til videre til alle :):)

Skrevet

Godt nyttår jenter!

Jeg er nå 7+3, og veldig glad for det:) Men syns tiden går utrooolig sakte.

Skal på ul mandag 16. Veldig spent på det:)

Ellers er jeg veldig plaget med kvalme og er sykemeldt. Nå har jeg tatt det veldig med ro i en uke, og føler meg faktisk litt bedre:)

I mitt forrige svangerskap var jeg ekstremt kvalm i 6md - prøver å ikke tenke så mye på det, da blir jeg bare deppa.

Jeg har ikke tenkt å miste denne ungen, har aldri gjort det før. Det orker jeg bare ikke å bekymre meg for!

Utrolig koselig å se at så mange av dere deler hvordan det går, lykke til videre til alle :):)

Så spennende, imorgen er det tid for UL :) masse lykke til :D

Skrevet

Jeg skal på ny UL 27 januar, da er jeg 11+3 og bare krysser alt jeg har for at det da fortsatt er hjertelyd :)

Nå etter de endret forumet kommer ikke profilen min opp, hverfall finner ikke jeg min egen profil og jeg gidder rett og slett ikke begynne på nytt.

Men etter 2 SA, 1 MA og 1 døfødt fødsel tar jeg ingen ting for gitt. Vet ikke når jeg kommer til å senke skuldrene, kanskje dersom jeg passerer 30 uker. Vel, vel, det er lagt frem. Først komme meg gjennom uke 12 :) Det er 31 januar :)

Skrevet

hvordan har det gått på UL for dere som har vært der?

Jeg skal på UL neste mandag, dvs. 23. januar - blir spennende. Tok to blodprøver forrige uke på henholdsvis 6 uker og 6+2 og hadde da HCG på 14000 og 22000, det skulle vel foreløpig love godt.

Skrevet

Hei, dere!

Hvordan går det? Jeg er morgenkvalm og trøtt... Er nå 8 uker på vei og ultralyden viste både hjertelyd og forventet størrelse (en liten bønne :)). Så alt går foreløpig bra. Håper også alt står bra til med dere! Riktig god helg fra meg.

Skrevet

Godt å høre gg74 :) Fredag har jeg ny UL, 11+3 da, det er bare å håpe at alt fortsatt ser fint ut :) God Helg :D

Skrevet

Da har jeg vært på UL idag og det gikk kjempe fint :) legen er veldig optimistisk og mener jeg skal tørre å senke skuldrene mer og tørre og tro at dette går veien :D

11+3 idag og har ny UL om 7 uker, da er det jordmor skanning.

Men med 2SA, 1MA og 1døfødtfødsel er det ikke enkelt å senke skuldrene. Men jeg prøver å tenke som så at uheldig kvoten min er brukt opp nå og denne gangen skal jeg lykkes :)

Hyggelig å høre hvordan det går med dere jenter, håper virkelig vi alle går en sommer i møte med store mager og baby lykke :D

Skrevet

Hei heldige jenter! Hvor langt i ivf- prosessen hadde dere kommet når spira datt? Ant fersk/frys - forsøk osv? Samler på historier som gir grunner til å ikke gi opp.. ;)

Skrevet

Håper du klarer å senke skuldrene litt KLP, etter en positiv UL :-)

Jeg nærmer meg 11 uker. På UL fikk vi se at det er tvillinger og alt ser bra ut så langt!

Puma, tror jeg har svart deg i et annet innlegg, men i allefall lyktes vi på 3. og siste ferskforsøk. Er veldig glad nå!

Skrevet

Gratulerer så masse med tvillinger Blåmeis :) Gleder meg sånn til UL om 7 uker og forhåpentligvis få vite kjønn :D Spiller jo ingen rolle hva det blir, men spent er man jo :)

Skrevet

Takk, KLP! Klart man er spent, selv om det ikke spiller noen rolle er det kjekt å få vite :-) Gleder meg veldig til neste UL jeg også!

Skrevet

Så kjekt at alt står bra til. Du fortjener jo virkelig at dette nå går veien, KLP - jeg har trua! Og så tvillinger da, blåmeis-78! Dobbellykke! :)

Til Puma som lurer hvilket forsøk. Jeg ble gravid på første IVF forsøk. Kort regime. (Får nesten dårlig samvittighet av å si det - all respekt til dere som prøver og prøver.. Jeg og har hatt min dose, men ikke når det gjelder IVF, da).

Er nå kommet til 10 + 4. Har vært på ultralyd i forrige uke og den lille bønna på 3 cm lå der og veiva både med armer og bein. Fantastisk å se :). Ellers så er jeg jo trøtt, trøtt og trøtt.. :)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Da har jeg vært på kontroll hos jordmor, det er jo midt på natta nå, hadde lagt meg, men tro det eller ei, for en gangs skyld fikk jeg ikke sove :) sto derfor opp igjen! :-)

Må jo si igår, siden kl har passert tolv, men igår var jeg hos jordmor :)

14+6, jordmor hadde satt av lang tid 2,5 timer, siden jeg har "mye" bak meg. Vi satte opp time hver måned fremover, med beskjed om å ta kontakt dersom jeg følte behov for det. Hun fant hjertelyden <3 og sa at jeg bare måtte ta kontakt om jeg ble urolig å ville sjekke hjertelyden, det er gjort på 5min sa hun :) det er så godt å vite det, blir rolig bare av å vite at jeg har den muligheten.

Jeg er så glad og kjenner for første gang at jeg begynner å senke skuldrene og har en god tro og en god følelse :D

Syns det er fint å høre hvordan det går med dere jenter, oppdater gjerne om dere ønsker det :-)

Lykke til alle sammen og la det bli en sommer med struttende mager :)

Endret av KLP <3spire<3
Skrevet

Så kjekt å høre fra dere. Med meg er også alt bra. 12+5 i dag, så enda en stund til at jeg skal til jordmor. Men jeg føler at alt er i orden. Er jo, svimmel, trøtt, sulten og kvalm. Så ingen tvil om at bønna er der fortsatt. I tillegg har jeg hund. Og den lille rakkeren skal bare ligge ved siden av magen og passe på hele tiden. Hunden har blitt så klengete at det er helt utrolig! Fortsett å legge inn info på denne tråden, er dere snille, det er så kjekt å følge med!

Krysser selvfølgelig fingrene for oss alle videre! :) :) :)

Skrevet

07. des. KLP - Positiv

09. des. *papilla* GRAVID!! )

14. des. ønskernr2-positiv 16.des. Adelheid --> Positiv :-)

16. des. Adelheid -> Positiv :-)

24. des. gg74: Positiv

24. des. All by myself: Positiv

27. des. Chebe, jente 2010, engel 2011 - positiv!!!

Skrevet

Ryddet litt på lista igjen, for jeg vet at 2 av de som sto på lista dessverre ikke er gravid lengre. Den ene var en kjemisk og den andre sa. Så slipper de jentene å føle at vi maser på hvordan det går!

Håper virkelig det står bra til med alle 10 på denne lista og at magen vokser :D

Det har værtfall min gjort ;) det er ikke så rart etter som jeg har vært gravid 5 ganger i løpet av nærmere 3 år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...