Gå til innhold

Noen fra Bærum - Asker omegn?


mom2be1

Anbefalte innlegg

Håper på å få kontakt med noen som også venter barn neste år til fremtidlige trilleturer = )

Bor selv på Eiksmarka, er 30 år og venter gutt med termin 23. februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig! Jeg ser nå i ettertid at du har skrevet et innlegg allerede, typisk meg å ikke lese alle = ) har du også fødeplass på Bærum? Er så gøy med et forum som dette, hyggelig å kunne bli kjent med flere. Både for en selv og barnet fremover - med trilleturer og cafèbesøk = )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal føde på Bærum. Kjenner igrunnen ingen som er gravide så det hadde vært hyggelig å ha noen å møte etterhvert. Regner med at det blir mange turer og kaffekopper utover våren:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Vi holder til litt utenfor Asker. Venter nr tre med termin 25 februar. Skal føde på Bærum og har født der begge gangene. Veldig fornøyd med opplevelsene der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Asker og venter min andre gutt 11. februar. Har flyttet hit fra Oslo, så kjenner ingen andre gravide i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Bor i Asker, blir mamma for andre gang 18 feb. Skal føde for første gang på Bærum, spennende. Kjenner få her, så hadde vært gøy å bli kjent med noen nye. er 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Dette var en oppløftende melding å lese.

Jeg er nyinnflyttet,kjenner ingen og har termin 27februar.

Hadde vært så koselig å fått noen venner her i området.Dette er min første så alt er nytt og vil gjerne dele oppturer og nedturer med noen i samme situasjon. Har ikke gjordt dette før så vet ikke helt hvordan det fungerer.men si ifra,jeg tar mer enn gjerne en cafetur / gåtur for å bli bedre kjent.jeg er forlovet og bor i et koselig hus med stor hage på Jar.

27år.

Ha en fin natt

 

Hilsen Meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

ja her er vi mange i samme situasjon. Jeg bor som sagt også på Jar, 32 år og venter første med termin 29 feb. Er i full jobb fortsatt, men kanskje en cafetur allerede i januar hadde vært hyggelig!?

 

God forjulstid folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at det er så mange i området! Hadde vært helt supert å møtes for de som ønsker i januar - kan vi ikke avtale dag - sted etter jul? Ønsker alle en riktig god jul og godt nytt år så håper jeg vi blir mange som kan møtes etter nyttår = )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg tenkte faktisk og spørre om det samme i dag, har 2 uker til før permisjon, men jobber bare 50% så har litt tid til å treffes før permisjon også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...