Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere??


malko

Anbefalte innlegg

Oppdatering ifra meg:

I morgen er eg 36+0, har lakt på meg 14 kilo, de to siste kiloene kom kjempe raskt, fekk nesten ikke tid til å reagere;) Så opp 3 kilo siden uke 32.. Uff, sist gang hadde eg bare lakt på meg 9 kilo når eg var 36 uker på vei.. Men prøver å ikke tenke så mye på det, det er meininga at alt skal av + litt til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 uker og lagt på meg 12 kg :)

 

Tenker egentlig ikke så mye på vekta siden jeg vet det går bort når jeg ammer etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36+1 og +9 kg.

Litt mer enn hva jeg hadde håpet på, men man skal jo leve selv om man er gravid også..

 

Mest sannsynlig bare 3 uker igjen, og skal være fornøyd om jeg klarer meg med 3 kg til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 35 uker og lagt på meg 10 kg. alt kom på i fra mnd 4 og 5 mnd. 4 kg i 4 mnd og 4 kg i 5 mnd. 1 kg i desember og 1 i januar. ingenting enda i februar. har hatt en maks grense på 15 da jeg ska ha de av meg igjen og. har desverre hatt større behov for mat og søtsaker med ammingen enn under graviditeten. så kiloene har ramla på etter fødsel. håp å slipp det denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå 16 dager til termin, og jeg har lagt på meg 14 kg. Eller, dvs: Var i utgangspunktet ca 60 kg. Gikk ned 8 kg de tre første mnd. Så da ble utgangspunktet 52 kg. Og nå, veier jeg ca 66 kg=) Tror vekta er ganske stabil nå! Lurer fælt på hvordan fasongen blir etter fødsel=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 KG her... 19 dager til termin... Var til jordmor i dag, og alt var bare bra! Synes dette svangerskapet har gått rasende fort... Rart å tenke på at fødselen er like rundt hjørnet! Håper på en normal fødsel den her gangen, ettersom jeg har hatt to tøffe før, på godt over 20 timer begge gangene :-P Så det er vel bare ett under at jeg tørr en gang til, angrer meg sikkert så snart jeg kjenner smaken av riene, men så er det denne følelsen når alt er overstått som ikke kan beskrives ;-) Den er jo bare herlig ;-) Da blir det kos kos og atter kos ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38+2 i dag, vekta svinger med ødemene. Ca 14 kg har jeg lagt på meg om jeg regner "gjennomsnittet".

 

Håpte å holde neg under 80 kg, med 79 kg nå henger det i en tynn tråd. Men kiloene har kommet litt i rykk og napp, så det kan hende det går. Uansett regner jeg med at det går av igjen før jul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er idag 36+4 og har gått opp hele 18 kilo , føler at alt har satt seg på magen siden den er stooor og kompakt, får utrolig mange fine kommentarer til magen min så det er bare koselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 37+0 i dag og har gått opp 2kg fra utgangspunktet. Jeg gikk ned 6 kg i starten, så har jo lagt på meg 8 kg totalt. Er fornøyd om jeg holder meg til maks 12 kg, har litt å ta av fra før av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 kg på denne jenta.... hadde gått opp 10 i uke 35, er nå i uke 39 så ja da trenger jeg vel ikke si hva som har skjedd den siste mnd. selv er jeg mer opptatt av at kroppen min ser grei ut, kiloene kan jeg ta av... Men jeg sitter uten et eneste strekkmerke eller noe annet preg av at jeg faktisk har gått opp 20 kg. Så jeg er stor fornøyd, til h..... med vekta :D Og babyen min er frisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 37 nå og har lakt på meg 7 kg. Gikk ned 5 kg den første tiden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Er i grunn fornøyd med vektøkningen denne gangen jeg også! Forrige gang la jeg på meg 27 kilo og denne gangen (38+0) har jeg lagt på meg 15 :) Blir sikkert et par kilo til nå i innspurten, men regner jeg 17 kilo totalt da så er det 10kg mindre enn sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå i uke 39 har jeg gått opp 19kg. sist la jeg på meg 16 kg. synes jeg har lagt på meg altfor mye, og har fått maaange strekkmerker!! :( men klarer ikke la være å spise alt jeg har lyst på, og har egentlig lyst å spise hele tiden jeg... veide 49 kg før graviditet (så altså ikke radmager ut, men slank. er 162cm høy.) og 68 kg nå. huff, jeg skal ikke amme og lurer på om man da går ned i vekt av seg selv etter fødselen? eller må jeg gå inn for å slanke meg? ammet sist og var tilbake på vekta før 3 mnd hadde gått. noen erfaringer/tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...