Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Sendte tilbake klær for ca 1250,- for over tre uker siden. Men Ellos sier de ikke har fått det enda, har fått regning på klærne. Men den er jo på alt jeg bestillte, ringte dem og gav beskjed for en uke siden. Damen jeg snakket med regnet ut hvor mye jeg skulle betale + porto. Dette beløpet betalte jeg samme dag. En uke senere får jeg ny regnining på de andre varene jeg returnerte. Ringte dem igjen, da sa de at det kunne ta tid før de fikk registrert at de hadde mottatt varene. Synes dette virket rart, at de skal bruke over tre uker på å registrere varer jeg har sendt tilbake. Andre med lignende erfaringer? Begynner å bli redd for at jeg nå må betale for varer jeg har sendt tilbake siden de ikke har registrert returen.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Ingen andre som som har hatt problemer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå