Gå til innhold

Bruker "alle" eggløsningstester? og kjøper inn billige graviditetstester?

Anbefalte innlegg

Sitter å lurer på om jeg skal gjøre dette i første omgang, eller om vi får prøve litt før vi går på eggløsningstester ihvertfal... billig graviditetstester er nå greit da, det er jo ganske dyrt å handle på apoteket.

Fortsetter under...

jeg testa ikke hver mnd etter eggløsning. men når jeg gjore det, brukte jeg de digitale. for da slapp jeg tolke streker.

graviditets tester kjøper jeg billigtestene, for blir dyrt i lengden, vertfall om man er glad i å ta en test :P

Hei

Jeg har ikke brukt noen av delene. Syns det var greit å la det være litt mer naturlig og ukonstruert den første tida, og evt gå på med el-tester hvis det viste seg å bli vanskelig å bli gravid. Enig i at billige g-tester er en fordel, men man risikerer jo at man bare tester mye oftere, og det kan vel også bli litt stress.

Jeg kjøpte vanlige tester på apoteket, og testet etter ikm hvis mensen ikke kom.

Men nå skal det sies at jeg har vært heldig og det gikk ganske fort da.

Lykke til :)

vi brukte ikke eggløsningstester i starten. Ble litt stressa av det. Prøvde i stedet hver 2. dag i en uke fra dag 11. Etter et par pp kjøpte jeg eggløsningstest, den digitale. Prøvde den dagen vi fikk smilefjes og dagen etter -og da klaffet det:)

Lykke til!!

Jeg bruker tester, synes det er spennende og ikke stress enn så lenge.

g-tester: Bestiller sensitive strimler billig på ebay. Skeier ut med digitale CB på apoteket for å se uker etc. :)

eggløsningstester:

Bruker både strimler fra samme forhandler som over, og supplerer med CB fra apotek. Jeg må si meg enig i at digitale er mye bedre, synes strimmeltestene kan være litt vanskelige å tolke. De gir litt svakt utslag.

CB er kjempekule med smilefjesene sine, men dyre. :)

Når det er sagt ga jeg under 74 kr for 30 eggløsningstester og 10 graviditetstester inkludert frakt, så de er veldig fine å bruke til "hverdags".

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...