Gå til innhold

Trenger litt synsing fra dere! MA 21. okt. skygge strek nå. Ny graviditet?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en utskrapning 21 oktober pga en MA. To Dager før utskrapningen hadde jeg 34 000 i hcg. Det vil si at jeg KAN ha hatt 60 000 i hcg den dagen jeg hadde en utskrapning. Det betyr, hvis hcg halverer seg på et døgn at jeg skulle vært hcg fri 6. november.

Vel nå har jeg fått en svaaak strek.Vil heller kanskje kalle det en skygge strek.

Hva tror dere? Ny graviditet eller hcg rester fra 21. oktober?

Fortsetter under...

Kan jo være at du er gravid igjen, de sier at man er mer fruktbar rett etter at man har mistet... Krysser fingrene for deg, og hold oss oppdatert, da :-))

Jeg hadde ihvertfall en kraftig EL :) Og har 20 hcg tester så jeg kommer til å ta en hver dag fremover.

Like greit å hive seg inn i galskapen!

Håper du blir gravid igjen fort da! Jeg har hatt to SA er også så veit hvordan det er :(

Ny gravidtest tatt i dag viser en svaaak skygge strek. JEg tror den er litt svakere enn den i går. Så kan nok hende at det er rester fra forrige graviditet. :( Snodig at det skal så ta så lang tid å få hcg ut av systemet.

Jeg skal ta en ny g test i morgen. Jeg er 10 dpo i dag.

Annonse

Med 10 dpo vil jo ikke testen slå ut så kraftig uansett, så det er fremdeles et håp :) Jeg har nok ikke hatt EL enda, men om du vet at du har hatt det er sjansen absolutt til stede. Tviler på at kroppen slipper nytt egg før hcg-nivået er ned mot tilnærmet null? Spent på å følge deg videre, krysser fingrene for sterkere strek i morgen :-)))

Je jeg er sikker på at jeg hadde El. Fikk kjempe positive el tester og el slim. Så tror etter el at jeg skal være 11 dpo i dag.

Tok ny test; den ble sterkere! Oi oi! Da er det kanskje ny graviditet på gang! Jeg pleier å spotte mye mellom el og tr, men nå er det ingenting! ikke så mye som rosa på papiret en gang! Den graviditeten som endte i MA spottet jeg fra 4dpo.

Ny test i morgen! Ja, jeg er testoman, hvis du lurte ;)

Hehe, da er vi 2 testomaner :-)) Jeg elsker å teste, og når jeg ikke har noe å teste etter selv så er det spennende å følge andre som gjør det i stedet. Så utrolig spennende med sterkere test, gleder meg til å lese oppdatering i morgen!

Jeg testet forresten selv i dag, og omsider var den helt hvit. Håper det betyr at kroppen er klar for å slippe et nytt egg snart...

Synes testen var bittelitt sterkere i dag! Fortsatt svak, men hvis jeg sammenlikner den med den første joeg to for 4 dager siden er den jo synlig sterkere!

Yay, kanskje kanskje.... Ny test i morra. IKM tirsdag.

Tror dette går veien, jeg :-) Da jeg var gravid nå sist så testet jeg svakt-svakt positivt ca. fra dag 10, og de ble ikke veldig mye sterkere før etter IKM :) Gleder meg til å lese oppdatering i morgen!

Annonse

Gjest eelis+kian ♥

Jeg er ikke prøver (har ikke mann engang!), men jeg synes det er så morsomt å følge med her inne, og blir like glad hver gang noen er gravide :-)

Kan du ikke legge ut et bilde av testen(e), så kan vi synse litt sammen med deg?

Jeg synes det høres ut som at det går din vei her! :-D

Gjest eelis+kian ♥

Det ser fryktelig positivt ut, jeg tror du er gravid! Gratulerer :-D

Tigerlise: Alt er fint her. Kian har nettopp hatt den fjerde barnesykdommen, så nå er han endelig frisk etter fem dager med feber :-) Hvordan står det til der?

Her går det bare fint, eelis :-) Anton har 2-årsdag på lørdag, så tiden flyr... Har jo ingen liten baby lenger, jo ;-)

Etter mange mnd med kolikk har han knapt vært syk etterpå, så har vært utrolig heldige. Venter bare på en "stor-smell" :-/ Men nyter en frisk og glad gutt så lenge det varer, så får vi ta ting som det kommer.

Jeg tok en test i dag og den er enda svakere. Ser ikke ut til at det går min vei denne gangen.

Det har nok hvert noe innom og prøvd seg litt, men tror jeg får mensen nå. Kjennes sånn ut :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...