Gå til innhold

Er det uvanlig å fise så det blafrer i fitteleppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hvis jeg sitter i rett stilling i sofaen for eksempel, og fiser, så blafrer det liksom i fitteleppene. Det er litt ubehagelig og kiler litt, er det fler som har det sånn?

Har spurt samboeren om han noen ganger får sånne ballefis, sånn at det blafrer litt i "ballehuden" liksom, men han ikke får ikke det.

Skrevet

Nei, det har jeg da heldigvis aldri opplevd:) Kanskje du har litt store fittelepper, eller MYE luft i magen?

Skrevet

jeg har opplevd det, at fisen liksom går fremover.. :P hahah

Skrevet

FY SKAM! dere mobber fisen, noen må melde fra til moderator!!

Skrevet

Har vel opplevd det et par ganger. Skinnsofa er verst her. Da skjer det oftere ;)

Men så har jeg skikkelige biffgardiner, og ikke bare smale lister.....

Skrevet

hohooo! ler så det rister i fitteleppene her =D

ja, gud forby - meld dette i fra til moderator. tenk om folk fikk seg en god latter!

Skrevet

Ja, en god latter er strengt forbudt, moderator kommer å tar alle sammen snart.

Slettet, upassende, mobbing av fisen osv. Sånt vil vi ikke ha her inne.

Skrevet

Hahahahaha, blafrefitte! :D

Har faktisk opplevd det. Har skinnsofa, om det betyr noe?

Skrevet

Oi, har skinnsofa noe å si for dette? Det kan forklare en del ;) Følger spent med på fortsettelsen!

Skrevet

Verst er det om jeg sitter i reimadressen på et honkle. Da blafrer det så mye at det syns utenpå :(

Skrevet

Bruker du reima??? Er du galen, du trenger time hos psikolog, ja, det er akorat det du trenger. Du er kommet i en jevlig sitvasjon med de fitteleppene dine

Skrevet

Herreguuuud....!!! Så klart har skinnsofa noe å si! Den trekker jo ikke fisen ned i hele tatt, slik en stoffsofa gjør! Den bare lar den skli på overflaten.

Skrevet

Jeg har veldig bollemus, ikke biffslintrer altså, men lubne ytre kjønnslepper og promper går ofte fremover, mellom kjønnsleppene og ut ved klitoris.

Kiler :)

Skrevet

Så utrolig grisejenter dere er!!!!!!!

Skrevet

hæhæhæhæh :D Ler så det rister her.. ;) Artig med litt humor på en ellers grå hverdag;)

Skrevet

Ler så jeg dauer her jeg sitter og leser...artigste innlegget jeg har lest:)

selv har det nok hendt her i musa også:)

Skrevet

Dauer faktisk om mulig enda mere av at jeg klarte å skrive inn her med mitt nick:) Fy f...hahhahahhahahahhaa...tror jeg bytter profil jeg:)mooohhaaaa

Skrevet

Haha, den var kjip! :) Blafring fremover er nok ikke veldig uvanlig skjønner jeg! Og jeg har ikke skinnsofa en gang!

Skrevet

ikke jeg heller ;)

men det blafrer her også. jeg har ikke biffgardiner, men alikevel så går jo lufta framover :P

godt noen flere enn meg ikke tar seg sjøl altfor selvhøytidelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...