Gå til innhold

Dagene går alt for sakte mot testing (8 dpo idag) Dere som har ikm rundt 20har dere symptomer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

selv har jeg hatt : - 2 dager med sinnsykt bekkenløsningsmerter

- urinen min lukter anderledes

- tårene presser på for den minste ting

- stikkninger og verkninger i nederst i magen

- mye trøttere enn vanlig

hei og hå:-)

Jeg har IKM den 23 november. Syntes allerede at puppene mine er litt annderledes.. Og igår morges stod jeg opp meg skikkelige smerter i underlivet, jeg ble kvalm fordi det var såå vondt. Måtte legge meg i fosterstilling og bare ligge en stund. Er dette normalt? Ble veldig redd. Vi prøver å bli gravide, og dette er første måned med prøving. J

eg er SÅ spent :-)

Ønsker alle dere masse lykke til.

Annonse

Jeg har ikm 20. november. De siste to dagene har jeg hatt:

- ganske vondt i magen

- masse utflod (litt gulaktig - sorry)

- trøtt, men som mannen min sier ... det er je konstant, hehe

- men har absolutt ikke ømme bryst, og da tviler jeg på at jeg er gravid, men at alle disse symptomene mine kanskje er bare vanlig pms ...

Lykke til til alle sammen ... vi får se hva som skjer om ikke så lenge.

Hei, jeg har ikm 18 november og jeg er så enig at dagene går så enormt sakte!!!!!!

Mine symptomer er:

-Stikking og murring i nedre del av magen

-meget følsom

-kortere lunte enn ellers

-enormt kvalmen

Hvis kroppen min lurer meg så skal den få en oscar i meget godt spillt,begynner å bli mer og mer sikker på at det er noe som vokser i magen jo mer kvalm jeg blir .

villmarksdame krysser for deg :) vi har ikm samtidig! Vet ikke om jeg klarer å holde meg til den 20 å teste men skal klare å holde meg til den 16!

Ikke alle som for ømme bryst hver gang,masse lykke til!

Hei Carmen:)

Du har jo en del solide symptomer da,så dette er spenndene! Idag har jeg sikkelig menssmerter,noe jeg ALDRI har utenom mens.Håper på posetiv test om få dager!

Det kan jo være så mye som gjør vondt kan jo være festesmerter,syste som sprekker osv :) Men så lenge det går over og ikke kommer tilbake er det nok ufarlig,vil jeg tro. Masse lykke til med rpøving og posetiv test! Blir spenndene å se hvor mange av oss som får posetiv test i denne pp :)

Skal du teste med cb? Jeg tør nesten ikke fordi jeg har lest mange plasser her at man ikke kan stole på cb. Har billige tester liggende i skuffa, så da må jeg bare holde ut til 20. november.

Da jeg var gravid med snuppa som er 2.5 år nå, hadde jeg litt ømme bryst og masse utflod, men ellers ingen spesielle symptomer. Andre gang som dessverre endte i en sa nå i september, hadde jeg ingen symptomer, men bryst var litt ømme ... så vi får se nå. Det er ikke alltid så lett å skille mellom graviditetssymptomer og pms.

ja igrunnen så har jeg jo det,men skal det ikke være for tidlig å ha slik kraftig kvalme ???

Har kjøpt inn tester så jeg kan ta en hver dag til fredag om er den store dagen hehehehe

smule utålmodig her

Krysser fingrene for deg,for oss begge to

Annonse

Hei! :-)

Jeg er selv ikke helt sikker på nårtid jeg skal vente mens eller teste... første dag på siste mens var 20.oktober, så eggløsning var vel ca 2.november. Er 100% sikker på at jeg er gravid, føler det på kroppen. Strekksmerter i livmoren, svimmel, trett også så vanvittig vondt i puppene da :-S Noen som klarer å regne seg frem til nårtid det eventuelt vil vises på en test? Testet forrige helg, men da var det visst altfor tidlig ;-)

Jeg prøver ikke men lurer på om jeg kanskje er gravid. Tror jeg er 8 dpo i dag. Har ikke fått mensen tilbake etter amming (har ei på 5 mnd som ammes) men var ute en tur å drakk og da var det ammeopphold på over 12 timer, og vi hadde oss, og dagene etter kom det myyye el slim, så mye at det hang ned i do. Etter dette har jeg hatt mye stikninger i magen som kommer og går hver dag.

Symptomene, om det er det, er:

- Stikninger i magen

- Skikkelig treg mage

- Soppinfeksjon (som jeg kun har hatt ved graviditet før, men var i såfall meget tidlig)

- Har hatt vondt i lysken (veksler mellom begge)

- kvalm/sult følelse ( men det har jeg ofte til vanlig)

- Trøttere

- Tårene presser på for ingenting

- Drømt jeg er gravid og, hatt lespedrøm:O

- Halsbrann innimellom på kveldene.

Tester i morgen i tilfelle den slår ut hvis de kommer i posten da:)

Carmen221:

det står med liten skrift at det kun er 51% sjanse for å få positiv test 4 dager før IKM, mens sjansen for å få postitiv 1 dag før er 95%.

Det er altså fortsatt fult mulig at du er gravid ;-)

Har bestemt meg for å vente til 20.11., men kjenner jo allerede nå hvor utålmodig jeg er, hehe. Kjenner masse rart: stikkingen i magen, tretthet, kaffen smaker ikke så godt, er veldig oppblåst ... men har ikke ømme bryst og derfor er jeg nesten helt sikker på at det er pms, men, men håpet er jo der.

Vi holder oss oppdatert alle sammen:)

Ja det er veldig spennende. Det som er merkelig er at jeg ønsker så innmari at den skal være positiv, samtidig som jeg nesten blir grepet av panikk hehe.

Får håpe di kommer i morgen:) Skal holde dere oppdatert:)

Håper alle dere andre her får positiv iallefall=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...