Gå til innhold

Kanskje litt på grensen spørsmål men ...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annakvar dag, med pause dagen før positivt utlsag eggltest, og så to gongar til dagen på smilefjes dagane, og ein dag etter- var oppskrifta den gongen me blei gravid. Denne mnd har me gjort det nesten heilt likt, men kutta sex dagen etter at smilefjeset forsvann- hadde sydd i hovudet og var dårleg... No er ikm på mandag. Foreløbig negativ test. Legen min seier annakvar dag. Det trur eg er lurt, men smilefjesa har havna på helg, og har følt for å ha ekstra sex då sia me hadde det då me vart gravid. Føler at så lenge smilefjeset lyser mot meg så er det vanskeleg å la vera :) :) Men litt deilig når det er vekke, så ein kan få slappa litt av :)

Sist var det helt tilfeldig, vi hadde ingen hast og koste oss - spiren satt på 1.pp:) Nå blir det vel ikke så ofte selv om vi har hastverk ironisk nok. Har eggløsning i morgen så tror han må få en god farsdagsgave;)

MEN jeg forteller aldri når jeg har eggeløsning osv. Vil ikke skremme mannen heller hehe... Sexen skal føles naturlig;)

Annonse

Altså; i starten rådet fastlegen til minst 5 dagers avholdenhet for prøving.

Så vi sparte og ventet og var flinke trodde vi.

Så registrerte jeg meg her - og leste i en artikkel at annenhver dag var best. Må si jeg følte meg litt lurt..

Ellers har noen jeg kjenner blitt instruert til 5 dagers venting så sex her dag. Det var et råd fra Ken Purvis for over 15 år siden..

Vi satser friskt på en gang om dagen etter påvist eggløsningstest som et minimum. Og her i huset spares det IKKE på svømmerne lenger. ;)

Eg må nok innrømme at det blir daglig fra 3 dager før til 2 dager etter.

Men også hos meg blir det ikkje fortalt når EL er. Vil ikkje at han skal føle seg pressa eller at han skal tru det kun er EL som gir han sex...

Og eg tenker som så; om det ikkje blir baby den her gangen, så har vi iallefall hatt mykje god sex. Nesten som ein ny vår.

Takk for dere er så sporty å svarer =)

Vi har hatt så og si sex nesten hver dag siden sist menstrasjon,noen få dager har vi ikke hatt mulighet.

Håper bare sjansen er stor da for å få spiren vår =) Er så spent =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...