Gå til innhold

Da var pillebrettet kastet og allerede halveis i første pp =) Noen andre ??

Anbefalte innlegg

Da har vi funnet ut at vi skal kaste pillen og prøve på et lite nurk,er allerede godt inne i pp og er meget spent på om det vil ta lang tid før vi klarer det.

Gleder meg til å ta en test om 1 uke men vet at det er nok å ha for store forventninger til første forsøk =)

Er det noen andre som er i første pp ??

Fortsetter under...

Vi prøver på nr 3. Er inne i 1 pp nå. IKM i dag om syklus er 28 dager. Tok ut spiral 10 okt. Så veldig flaks om det klaffer. Kjenner litt murringer, så mulig TR er på vei. Gidder ikke teste før søndag.

ja så spennende, krysser fingrene for deg.

Ganske nervepirrende denne ventingen!!!!

føler jeg kjenner symptomer allerede,

det er nok det ønske at det skal være noe der som spiller meg et puss

Hei! Jeg er også ferdig med siste pillebrett og skal teste neste uke, det er da jeg forventer tanten.. hvis du og forventer henne da, kan du joine oss i gruppa ikm uke 46, vi er mange der som prøver for første gang =)

Jeg føler og jeg kjenner symptomer allerede. Ja vi tenker nok på oss mange symptomer når man virkelig ønsker noe! :) Vi får nesten bare smøre oss med tolmodighet :)

Hadde vært utrolig gøy med en liten spire i magen før jula! :) Eneste julegaven jeg kunne tenke meg i år :) hehe

Dere får ha masse lykke til begge to! :) *krysser fingrene*

Annonse

Jeg har vært litt inne på IKM uke 45 siden jeg forventer mens i dag. Men den kan jo spille meg et puss. Har ikke hatt naturlig mens siden jeg ble gravid med nr. 2 og da satt det i 2 pp etter pilleslutt. SÅ litt spent. Derfor satser jeg på å vente med test. Vet ikke hvor fort systemet kommer tilbake etter spiraluttak.

Lykke til til dere og.

Yepp!

Nå er HS ute og jeg er i 1.pp! Spennende! Her IKM i uke 48. og håper det skjer like kjapt som sist ( 3pp) Har relativt lange sykluser på 37.dager...

Og som det blir sagt på denne tråen...det hadde vært den beste julegaven ever!!

heihei!

slutta på pillen i okt, men prøvde ikke skikkelig da... i tillegg til at jeg ikke ante hvor lang syklusen min var uten pillen ombord! Men er nå i 1 pp, og forventer vel el rundt neste helg og deretter ikm i begynnelsen av des.

god søndag!

Prøver på nr.2 her, men ikke fult så mye prøving enda..;) Har eggløsning i dagså nå må vi bare dytte bort sykdom og det som følger med hehe... Kan ta test om 2 uker;)

Lykke til alle sammen!!!!!

Jeg skal ta test på fredag så jeg teller nedover på dagene,kunne de bare gått fortere!!!!

Har vært meget kvalmen og stikkninger i nedre del så veldig spent om det er noe der eller om kroppen spiller meg et voldsomt puss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...