Athina' Skrevet 10. november 2011 #1 Del Skrevet 10. november 2011 Absolutt ingenting! Skal ikke bruke monitor, skal ikke drikke grapefruktjuice, skal ikke tenke på når jeg har el, ikke tempe, ikke bli besatt etter å må ha sex nå for å få det til å klaffe så jeg skal ikke gjøre noe som helst! Blir det kun 1 gang i uken denne pp så fint, da blir det det og blir det mer så blir det det og jeg klager ikke :-) Skal ikke se på kalender ellerno for å se på dag i syklus, men den kan bli litt vanskelig da siden jeg bruker den til mye :-) Men uansett jeg skal ikke tenke engang på det, for denne pp blir ett skudd i mørket, og det kommer helt sikkert ikke til å klaffe, men jeg skal inn i morgen for å ta min første blodprøve av 4 så kanskje får jeg noen svar i desember og det gleder jeg meg til! Så nå skal jeg nyte tiden mot advent, og begynne å tenke jul - og det er ett koselig tankeland å være :-)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 10. november 2011 #2 Del Skrevet 10. november 2011 jeg temper,men synes det kan også være litt stressende :S Denne mnd er det ikke pliktsex,ikke noe babylaging. Bare kjæreste mnd :) Det blir deilig :) Skal snart inn på samtale på sykehuset,så da er det bare til å slappe av frem til det Det er den mnd man ikke prøver,bare koser seg de fleste lykkes :) Uansett,kos deg masse og nyt "en stress fri" mnd :) håper din lille spire sitter snart <3 klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143770841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosedottene Skrevet 10. november 2011 #3 Del Skrevet 10. november 2011 Mine eneste anbefalinger for de som ønsker å bli gravide, er å ta eggløsningstest og stress ned! Vi brukte den digitale fra CB og den slo ut på en tirsdagskveld, som var 2-3 dager før forventet. Vi var forberedt på at det kunne bli så sent som på søndagen, så uten testen hadde dette aldri funket. Etter påvist eggløsning bar det inn til Oslo for inseminering (vi er to jenter). Det ble det første og eneste forsøk før vi ble gravid. Vi vet at vi var utrolig heldige, men jeg kan ikke forstå at så mange stresser så veldig - dvs. temper, sjekker tappen (?), tester mange dager før IKM selv om det mest sannsynlig gir et misvisende svar uansett om det skulle vise positivt eller negativt, leter etter symptomer som kanskje ikke engang er der, osv osv.. Jeg hadde blitt gal! Jeg føler at det eneste man virkelig må passe på, er å legge inn aksjene til riktig tid. Etter det, er det egentlig ikke annet man kan gjøre enn å bestemme seg for dagen man vil teste og slappe av. Svaret får man jo til slutt uansett! Jeg er overbevist om at mange rett og slett stresser kroppen fra å bli gravid. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143771378 Del på andre sider Flere delingsvalg…
TurboJenny87 Skrevet 10. november 2011 #4 Del Skrevet 10. november 2011 Ehhh ikke for å være frekk Kosedottene, men hvordan i all verden skal du kunne forstå at folk stresser meg el tester og tester før ikm når det klaffet på første forsøk? Klart det ikke er vanskelig å ta det med ro 1. pp, verre når du har prøvd i 18 mnd;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143771713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
TurboJenny87 Skrevet 10. november 2011 #5 Del Skrevet 10. november 2011 .. masse lykke til Athina, skal se at det klaffer denne måneden;-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143771717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosedottene Skrevet 10. november 2011 #6 Del Skrevet 10. november 2011 Det var virkelig ikke meningen å trøkke noen på tærne. Jeg vet at vi var utrolig heldige, og det er vanskelig å sette seg inn i situasjonen til de som har prøvd lenge. For alt jeg vet, kan det bli en vanskelig og langdryg prosess neste gang når jeg om noen år skal prøve å bli gravid med vår nr to. Jeg vet i hvert fall at jeg skal prøve etter beste evne å ikke stresse mer enn nødvendig. Vet ikke om du misforstod hva jeg mente (?), for jeg synes eggløsningstest er noe av det viktigste man kan "stresse" med når man prøver å bli gravid. Det gjorde vi også. Eggløsningstesten var helt avgjørende for oss. Jeg mener alle de andre tingene som mange stresser med, som rett og slett tar nattesøvnen fra folk. Jeg tror ikke det er bra, hverken fysisk eller psykisk. Etter eggløsning og etter man har gjort det man kan gjøre for å "legge inn aksjer" til riktig tid, er det faktisk ikke annet å gjøre enn å vente. Enten ble men gravid eller så ble man det ikke, men man vet i hvert fall at man gjorde alt riktig og på riktig tidspunkt. Da tror jeg at man bør prøve å vente til IKM, eller et par dager over, for å så ta ÉN graviditetstest man kan stole på. På den måten slipper man å tenke på det absolutt hele tiden, man kan slappe mer av og kroppen får litt ro. Skjønner godt om noen oppfatter innlegget mitt som bedrevitende eller tilsvarende, men det er virkelig ikke hensikten. Jeg prøver bare å hjelpe og videreformidle hva jeg tror var helt avgjørende for oss, slik at forhåpentligvis vi ser enda flere gravide her inne som kan se framover til neste fase Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143771771 Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 10. november 2011 #7 Del Skrevet 10. november 2011 ja må jo si du/dere er heldige. 1 forsøk,gratulerer Men kjære deg. Når du har prøvd over,jaaaa nærmere ett år. Da vil jeg gjerne høre om du om hva du tenker ved tidlig testing,temping og forskjellige ting man prøver for å få det til. Synes virkelig ikke du har mye å komme med etter 1 forsøk. Vi tester tidlig for vi ønsker av hele våres hjerte at den skal være positiv,selv om vi kanskje tester 8 depo og veit det ikke er noe håp. Men noen ganger er man heldige. Hilsen ei som har brukt 16mnd på å bli gravid, som har ventet 16mnd på en positiv test. Å som faktisk mange her inne kanskje ikke klarer å bli gravid selv om vi bruker el tester til krampa tar oss. Å som fortsatt må vente på den positive testen. UNNER ALLE Å BLI GRAVIDE;OM DET ER VED 1 PP ELLER 30, det har ingen ting med det å gjøre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143771792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosedottene Skrevet 10. november 2011 #8 Del Skrevet 10. november 2011 Synes det er trist at jeg nesten ikke skal ha lov til å ha en mening - som faktisk er ment for å hjelpe - bare fordi vi var heldige første gangen. Siden vi fikk hjelp hos en klinikk, visste vi ved inseminering at det faktisk lå et egg og ventet, og vi visste at spermen vi hadde kjøpt var av god kvalitet. Dette får jo ikke de fleste vite på forhånd, spesielt om man lever i et heterofilt forhold og i utgangspunktet kan klare seg helt på egenhånd. Vi trengte hjelp fra flere kanter og det kostet oss mye penger. I tillegg måtte vi ved EL umiddelbart kjøre i flere timer til Oslo, uten å f.eks. kunne forklare til jobben om hvorfor vi ikke kunne komme den dagen. Prosessen var ikke bare bare for oss heller, selv om det ble med ett besøk i denne omgang. Vi var forberedt på at det kunne ta mye lenger tid og vi kjøpte derfor også inn sperm for flere forsøk. Skjønner at det er liten vits i å forklare videre, da vi tydeligvis er av grunnleggende forskjellig oppfatning av det hele. Uansett, lykke til videre alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143771945 Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 10. november 2011 #9 Del Skrevet 10. november 2011 jeg unner dere virkelig det her, å skjønner og veit det koster mye og krever mye <3 det jeg skulle frem til var hvorfor folk blir litt "sprøe" av den prøvingen etter hvert. Å at det skjønner man når man har kjent den prøvingen på kroppen en god stund. jeg kunne heller ikke skjønne hvorfor folk stresset med alt det vi gjør den første prøvetiden,men etter en stund så er du der selv Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143771967 Del på andre sider Flere delingsvalg…
TurboJenny87 Skrevet 10. november 2011 #10 Del Skrevet 10. november 2011 Forstår at du ikke mente å tråkke noen på tærne Kosedottene, men tingen er det at det aller aller værste du kan si til en som sliter er: "Bare slapp av så sitter den..... " Det er noe som folk slenger ut i hytt og gevær uten å tenke seg om, og det er ekstremt sårende. De kunne så like godt ha sagt: "Ikke rart du ikke blir gravid når du stresser sånn, du har deg selv å takke". Dette er noe som vi som har prøvd i lengre tid forstår, og vi kan ikke forvente at andre skal kunne sette seg inn i vår situasjon uten å ha vært der selv (noe som jeg ikke unner noen). Men gratulerer i hvertfall! Det var jo bra at det klaffet raskt fra dere da det hørtes svært upraktisk ut å måtte gjennom flere insemineringer;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143772060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillL Skrevet 10. november 2011 #11 Del Skrevet 10. november 2011 Så bra at du stresser ned Athina! Jeg har samme plan! Jeg skal kose meg og finne på masse kos med det lille barnet jeg allerede har. Jeg har allerede tatt meg sammen og begynt å trene! (selv om jeg ikke er overvektig så føler jeg meg ikke sunn og frisk etter flere år uten trim)! Så skal vi ha sex når vi har lyst! Jeg kommer til å teste etter eggløsning (for å finne ut av lutealfasen...) spørs om jeg klarer å ikke føle at jeg må hoppe i seng hvis eggløsningstesten slår ut da Men skal prøve så godt jeg kan å gå inn i julestria uten å tenke på spire! Forrige gang tenkte jeg omtrent ikke på det så satt spiren plutselig, så det er sikkert noe i det. MEN man styrer ikke helt tankene og følelsene sine etter en laaaang prøveperiode dessverre! Lykke til alle sammen! Ha en fin kveld Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143772112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosedottene Skrevet 10. november 2011 #12 Del Skrevet 10. november 2011 Takk for gratulasjoner, begge to Skjønner at det jeg skrev ble tolket slik og beklager det, men jeg mente egentlig ikke det så enkelt som at man blir gravid bare man stresser ned. Mange bruker lang tid på å bli gravid, uten å gjøre noe nevneverdig annerledes den gangen det endelig lykkes. Jeg tror fortsatt stress påvirker prosessen, men jeg mener det er viktig å fokusere på de faktorene man kan gjøre noe med framfor de man ikke kan gjøre noe med. Når man vet at man har gjort det man kan ved eggløsning, tror jeg at det beste er å vente til svaret er helt klart - selv om det er vanskelig. Hovedgrunnen til at vi ikke testet tidligere enn bestemt dato var at vi var like redd for negativt som positivt svar. En slik positiv kan være falsk og dermed likevel resultere i at mensen kommer..da ville fallhøyden vært desto større og sorgen tyngre. Vi ville derfor heller ikke vite noe før et endelig svar var mulig å få. Rett og slett for å beskytte vår egen psyke. Vi var også opptatt av at denne prosessen ikke skulle ta for mye over livet vårt, i tilfelle det skulle ta lang tid og dermed føles ekstra tungt over lang tid. Men dere har begge rett i at vi vet ikke hvordan vi faktisk ville taklet å prøve over lengre tid og flere nederlag. Jeg tror allikevel fortsatt at vi ville gjort det samme som vi har gjort, en god stund til. Jeg er i hvert fall en ganske prinsippfast person Til slutt vil jeg også si at vi er utrolig fornøyde med hjelpen vi fikk! Så for dere som har prøvd uten hell i over ett år, ikke nøl med å be om en utredning for å sjekke at alt er som det skal (dersom det ikke allerede er gjort). IVF-klinikken i Oslo er helt super og man får hjelp med en gang. Ellers er det jo også andre private både i innland og utland, samt det offentlige Hold motet oppe, for omsider blir vi foreldre alle sammen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143772302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athina' Skrevet 10. november 2011 Forfatter #13 Del Skrevet 10. november 2011 Kosedottene: Gratulerer med graviditeten :-) Jeg forstår hva du mener, og skjønner også at du ikke mente det vondt :-) Men jeg er nå inne i min 31 pp, og de 12 siste med fertilitesmonitor som finner el og før det brukte jeg en formue på clearblue eggløsningstester , begge finner eggløsning vi har hatt sex når vi skal så det skulle ha klaffet omtrent hver gang... men neida, her sitter jeg nesten 3 år senere og ikke flere barn :-/ Så derfor skal jeg ta meg en pause fra alt i ett par mnd, og du kan ikke ane hvor vanskelig det er for meg og ikke kjøpe meg tester, eller andre ting, være på mannen at nå må vi ha sex gitt, bla bla bla :-( Men jeg er bre nødt for skuffelsene i disse pp har tatt knekken på meg nå og det er på tide og la kropp og sjel få litt hvile så får det bare stå til :-) <3 <3 drømmer <3 <3 16 pp 1sa: Prøvde å tempe jeg også, men det orket jeg ikke sånn alvorlig mer enn 1 mnd for det ble for mye styr og jeg sov dårlig å sånn, så som du sier ble det stressende så det gadd jeg ikke mer :-) Spennende å høre hva de sier om deg også,for jeg synes det er greit med ett svar jeg :-) Sa vi får kose oss med julestri vi så får andre fokusere på dpo og ikm ;-) Lykke til du også :-) TurboJenny87: Tusen takk, og håper den sitter kjapt hos deg også - på tide at vi slitere får lønn for strevet nå ;-) LillL: Kan være nok det egentllig, bare å skifte fokus å gjøre noe kun for seg selv :-) Og da blir det automatisk at man koser seg mere med det man har, istedet for å gå å være irritert og savne noe man ikke har, noe som egenlig er helt surrealistisk hvis man tenker seg om ;-) Lykke til med nedtoningen av babystyr og hurra for kjærestekos og snusing og kosing med baby man har :-)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143772464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosedottene Skrevet 10. november 2011 #14 Del Skrevet 10. november 2011 Har dere vært inne for utredning? Eventuelt, hvorfor ikke? Grunnene til problemene kan jo være så mangt. Noen problemer er enklere å løse enn andre, men det er alltid godt å få svar Lykke til uansett! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143772684 Del på andre sider Flere delingsvalg…
TurboJenny87 Skrevet 10. november 2011 #15 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg har PCOS, dermed har jeg laaaange syklusser (fikk ikke mens før 7 mnd etter pilleslutt), ble gravid men hadde MA i uke 11, Har hatt en SA for mange år siden og en kjemisk i august. Fikk PCOS diagnosen i høst og startet da med Pergo. Spiren satt nå på første Pergokur og jeg stresset like mye denne prøveperioden som tidligere;-) Nå håper jeg bare den klamrer seg fast til termin (vi med PCOS har en del større abortrisiko), men tro det eller ei så er jeg ikke særlig redd for å miste, får litt avstandsforhold til hele greiene når en har mistet, knytter seg ikke så mye til barnet. Og iforhold til det å teste før ikm så gjorde jeg det nettopp for å ikke bli skuffet. Jo nermere jeg kom ikm, jo flere symptomer på graviditet hadde jeg, da er det bedre å ta en negativ test 9 dpo og begynne å innstille seg på negativt resultat enn å falle rett i kjelleren når mensen kommer. Så der er nok meg og deg helt motsatt:-p Men vi er alle forskjellige, og alle har forskjellige mestringsstrategier. Hadde jeg klart så hadde jeg også slappet at og ikke stresset med at jeg ikke ble gravid, men for meg har ikke det vært et alternativ desverre:-( Til deg Athina`s, stor klem til deg som har prøvd så lenge. Bøyer meg i støvet for deg som kan være så positiv:-D PS: Legger ved en forskningsartikkel ang stress og prøving: http://www.medicus.no/blogg/forskning-og-fakta/stress-reduserer-ikke-sannsynligheten-for-a-bli-gravid-ved-assistert-befruktning/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143773155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Messy + spire Skrevet 10. november 2011 #16 Del Skrevet 10. november 2011 Når man har prøvd en viss stund på å bli gravid, så er det ikke enkelt å la være å stresse. Tankene på prøving tar over og det er vanskelig å skyve de unna for å kunne slappe mer av. Man teller dager, kjenner på kroppen, leter etter symtomer - alt for å kanskje endelig få det man ønsker mest i hele verden. Det er også ufattelig vondt å se andre venninner gå gravide og få barn og familie og venner maser på at man selv må få barn. Det er en påkjenning som en som ikke har vært prøver ikke kan forstå. Kan man ikke forstå det, så skal man heller ikke belære andre om hva de skal gjøre. De som ikke har vært i vår situasjon har ingen rett til å uttale seg - dere aner ikke hvor vondt dette kan være.Tviler sterkt på at dere ikke hadde blitt småstresset om vinteren hadde kommet og gått, samme med vår, sommer og neste høst - og fremdeles null graviditet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143773403 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vårbarnet med to små Skrevet 11. november 2011 #17 Del Skrevet 11. november 2011 .. og neste vinter, neste vår, neste høst, og nærmere vinter igjen - uten at spiren sitter.... Og det er ikke bare bare å spørre om å bli utredet heller. Vi har prøvd i over to år, og jeg hadde tre aborter i løpet av seks syv måneder ifjor. Svaret jeg fikk av sykehuset da legen min henviste meg til utredning var; du er ikke i en prioritert gruppe. Av venninner hører jeg; "dere er jo unge", "ting tar tid", og den aller mest trøstende - "det kan jo hende dere ikke kan få barn sammen, noen er jo bare ikke match" Jeg stresset ikke så mye de første ni månedene jeg heller, men etter at 50 par som vi kjenner, eller hører om fra foreldre og svigerforeldre har fått barn i løpet av den tiden vi har strevd så er det ikke enkelt å ikke stresse. Å få barn er og blir vårt høyeste ønske! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143774030 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vårbarnet med to små Skrevet 11. november 2011 #18 Del Skrevet 11. november 2011 og sånn for å skrive det jeg egentlig skulle - Heier på deg Athina's verden! Håper spiren sitter Kos deg med advent, jul og alt som hører til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143774060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosedottene Skrevet 11. november 2011 #19 Del Skrevet 11. november 2011 I det private, enten ved klinikk eller hos gynekologer, kan man få utredning med en gang. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143775348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
TurboJenny87 Skrevet 11. november 2011 #20 Del Skrevet 11. november 2011 Jupp, men det koster skjorta og litt av buksa... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143775657 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Messy + spire Skrevet 11. november 2011 #21 Del Skrevet 11. november 2011 Hva er det du forteller? I det private? Dumt ingen av oss har tenkt på det.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143775668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athina' Skrevet 11. november 2011 Forfatter #22 Del Skrevet 11. november 2011 Kosedottene: Den kommentaren får deg til å være veldig lite sympatisk, og ikke minst empatisk. Tror ikke du på noe vis har gått igjennom hva noen av oss har når du kommer med slike utsagn. Og ja vi vet alt om både det private og offentlige og alle er ikke så heldige og treffe på inseminering i naturlig syklus, her snakker vi om ici, ivf, frys, fersk, tonnevis av medisiner som man må koste selv, ut-tak, innsett osv osv - og det er vel en grunn til at det offentlige subsidierer 3 runder, for det klaffer sjelden på første forsøk. Og skal man da innen det private både med utredning for begge som først koster ca kr 5000, for så å gå videre så er det noe med å ha midler! Selv skal jeg bare ta en serie blodprøver denne mnd, som utredning og kun det vil koste meg over 1000 lappen.... Så vær litt varsom med dine uttalelser, for du kan lett trampe på tær.... Dere var heldige at dere måtte bare igjennom inseminering og 4 timers biltur, og midler har dere tilgjengelig og det er flott for dere at det klaffet med en gang, og igjen gratulerer og håper alt går bra i graviditeten :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143775809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athina' Skrevet 11. november 2011 Forfatter #23 Del Skrevet 11. november 2011 Vårbarnet: Tusen takk :-)) Det må da vel bli vår tur også, lei av alle disse 'aaafff jeg har prøvd så leeeenge, 2 pp er jo en eeeeeevighet' som blir gravide i hytt å pine, nå er det sliterenes sin tur ;-) Lykke til :-)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143775817 Del på andre sider Flere delingsvalg…
magica fra tryll Skrevet 11. november 2011 #24 Del Skrevet 11. november 2011 Lykke til Athina! Her er mannen endelig overbevist om at et barn til er en god ide. Har el idag eller imorgen, så da blir det "romantikk" idag, imorgen og søndag...iiiii;) Spennende! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143775838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athina' Skrevet 11. november 2011 Forfatter #25 Del Skrevet 11. november 2011 Ååååå så spennende magica, dette blir gøy å følge med på!! :-D Se, du fikk viljen din ja, og jeg er ikke det spøtt overrasket over det heller hehe. Står på hva jeg har sagt, og jeg gleder meg til å ha rett! ;-) Sender deg en pm, for det er noe jeg må spørre deg om :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143770719-dette-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-bli-gravid-i-denne-pp/#findComment-143775862 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå