Gå til innhold

Noen som kan hjelper meg til å se på en søknad, vær så snill.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Driver fortiden å skrive søknad, men har desverre ingen som kan hjelper meg til å se på det. Så dere er min siste utvei.

 

SØKNAD PÅ STILLINGEN SOM RESEPSJONIST

 

Viser med stor interesse til stillingsannonse på Finn.no. Hvor det søkes etter resepsjonist, og tillater meg med dette å søke på stillingen.

 

Jeg er en dame på 34 år som fortiden er i et engasjement hos XXX som resepsjonist. Noe jeg trives med, men ønsker nå en fast stilling og andre utfordringer.

 

Gjennom min jobberfaring har jeg opparbeidet meg kompetanse i å jobbe effektiv og samtidig levere et godt arbeid. Jeg behersker MS Office godt og har gode engelsk kunnskaper.

 

Som person er jeg sosial og omgjengelig. Videre har jeg lett for å tilpasse meg til nye arbeidsoppgaver og takler stress på en positiv måte. Jeg er også bevist av å være serviceinnstilt, nøyaktig og ansvarsbevist.

 

Jeg håper Dem vil finne min søknad interessant, og at jeg kan være en aktuell kandidat til et intervju.

 

 

 

Vennlig hilsen

 

XXX

 

 

Ta gjerne kopi av teksten å rett på det om dere vil. Setter veldig stor pris om dere er villig til å hjelpe en alenemor til å finne seg en jobb.

Som sagt så er dere min eneste hjelp, og jeg tar gjerne imot kritikk når det gjelder rettskriving osv.

 

Tusen takk for hjelpen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SØKNAD PÅ STILLINGEN SOM RESEPSJONIST

 

Viser med stor interesse til stillingsannonse på Finn.no hvor det søkes etter resepsjonist, og tillater meg med dette å søke på stillingen.

 

Jeg er en dame på 34 år som for tiden er i et engasjement hos XXX som resepsjonist. Jeg trives godt med dette, men ønsker nå en fast stilling og andre utfordringer.

 

Jeg er effektiv og nøyaktig. Jeg behersker MS Office godt, og har gode engelskkunnskaper.

 

Som person er jeg sosial og omgjengelig. Videre har jeg lett for å tilpasse meg nye arbeidsoppgaver og takler stress på en positiv måte. Jeg er også bevisst på å være serviceinnstilt og ansvarsbevisst.

 

Jeg håper De vil finne min søknad interessant, og at jeg kan være en aktuell kandidat til et intervju.

 

Referanser og vitnemål oppgis på forespørsel.

 

 

 

Vennlig hilsen

 

XXX

 

Jeg synes den er grei, når den har blitt rettet litt;-) Den er som en søknad skal være, kort og konsis. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ok ut. Har rettet litt på den, mest på rettskrivning. Andre kan kanskje se mer på den?

 

 

SØKNAD PÅ STILLINGEN SOM RESEPSJONIST

 

Jeg ønsker med dette å melde min interesse for stillingen som resepsjonist hos xxx.

 

Jeg er en dame på 34 år som fortiden er i et engasjement hos XXX som resepsjonist. Noe jeg trives med, men ønsker nå en fast stilling og flere utfordringer.

 

Gjennom min jobberfaring har jeg opparbeidet meg kompetanse i å jobbe effektiv og samtidig levere et godt arbeid. Jeg behersker MS Office godt og har gode engelskkunnskaper.

 

Som person er jeg sosial og omgjengelig. Videre har jeg lett for å tilpasse meg til nye arbeidsoppgaver og takler stress på en positiv måte. Jeg er også bevisst på å være serviceinnstilt, nøyaktig og ansvarsbevist.

 

Jeg håper dere vil finne min søknad interessant, og at jeg kan være en aktuell kandidat til et intervju.

 

 

 

Vennlig hilsen,

 

XXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobbsøkerkurs lærte jeg at man bør komme med konkrete eksempler i stedet for å si at man er sånn og sånn.

 

Når du sier du takler stress på en positiv måte bør du eksemplifisere: "mange dager er det svært mye som skal gjøres, og det gjelder å holde tunga rett i munnen. Jeg passer på at alt blir gjort slik det skal men er likevel effektiv, og mener dette viser at jeg takler stress på en god måte"

 

Husk også engelskkunnskaper i ett ord. Ikke bruk De. Jeg ville fjernet hele det avsnittet (håper De finner søknaden interessant blablabla) og skrevet: "Jeg kommer gjerne på intervju og kan kontaktes på tlf xx xx xx xx"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen til dere som så over og kom med tilbake meldinger.

 

Håper jeg virkelig får jobben. Har lite lyst til å bli sosialklient.

 

Hilsen HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...