Gå til innhold

normalt å kaste opp allerede 2 dager før ikm? eller er det bare omgangssyken :P

Anbefalte innlegg

Kan man bli dårlig så tidlig? ellers kan det være omgangssyken, ell bare noe jeg har spist kanskje. Kasta opp 2 ganger i formiddag, har slappa av noen timer etter det, og nå føler jeg meg helt fin igjen.

Fortsetter under...

Hei :)

Det heng nok sammen med produskjon av hcg. Eg trur ikkje det er muleg å ha svangerskapskvalme viss f. eks g testen er negativ, for då er det så lite hcg. Då kan det vera psykisk ( som også er veldig reelt)æ eller noko du har ete/ omgangssjuka. Har du tatt g. test? For nokon byrje rjo kvalmen med ein gong.

Hadde det vært omgangssyken hadde jeg vel vært dårlig ennå... men du har sikkert rett, er sikkert psyken som lurer meg. Tok en test i stad, men det var jo ikke på mårran, får ta en ny i mårra tidlig.

Masse lykke til! Eg kan jo ikkje vite dette. Og har lest fleire plassar at folk har vore kvalme så tidlig. Eg prøvde berre å tenka kva eg sjølv syntes hørtes logisk ut. Eg håpar du er gravid :) Lykke til!

Jeg har vært kvalm tre dager nå, føles veldig som "gravid-kvalm", men bare negative tester bortsett fra clearblue som viser svaaak strek. Kaster heldigvis aldri opp ved graviditet, bare uggen i flere mnd...

IKM i dag. Var kvalm før positiv test ved siste graviditet også.

Lykke til!:-)

Annonse

Jeg har spydd når jeg har vært skikkelig hormonell med PMS før ikm. Særlig etter dusjen om morgenen, gjør vondt når vannet treffer brystene mine som føles som de skal sprenges av og til:) Spyr fordi jeg er uvel av hormonene tror jeg. Ønsker deg lykke til med ikm uansett og håper det skyldes et fastkloret frø :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...