Gå til innhold

Å løfte en baby på 7-9 kg etter en brystforstørrelse... Hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan skal det gå når jeg får større pupper og ikke kan løfte noe på 4-6 uker? Hvordan har dere med silikon gjort det når man i tillegg har liten baby/små barn hjemme?

Mannen min skal være hjemme i 1 uke. Men etter det må jeg "klare meg selv"...

 

Seriøse svar only! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt seriøst: jeg har ikke noe imot silikon, og kommer til å få det selv når jeg er godt ferdig med amming, yngstemann kan gå, jeg er tilbake i jobb og det passer bra. Virkelig ræva ide å ta det når man er hjemme i perm med baby som trenger at man er i bra fysisk form. Kan det virkelig ikke vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg vel selv at det ikke går om du ikke kan løfte på inntil 6 uker. Utsett operasjonen et par år til barnet er større og du slipper å løfte det så mye.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok også silikon når jeg hadde en på 7 mnd, og en på snart 2 år .. Mannen min var også hjemme 1 uke.. Jeg greide meg helt greit..

 

Problemet mitt var at jeg hadde lett for å glemme meg bort å løftet endel mer enn jeg egentlig skulle.. Så du får rett og slett bare prøve å bære minst mulig, men det er ikke så lett altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21:22

 

takk for oppmuntrende ord (tross alt).

Jeg er nødttttttt til å løfte babyen min opp trapper.... Inn og ut av vippestol. Hjelpes...

 

Fatter ikke at jeg ikke tenkte ut dette før jeg signa kontrakten :(

Men jeg tenker at etter 1 uke... Så kan man vel løfte nooe? Eller så får jeg bare sitte i den ene etasjen da., Herregud hva har jeg gjort... :/

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke noe problem å flytte datoen selv om du har signert kontraktene.

Jeg flyttet nettopp min operasjon 2.5 mnd for å få mere hjelp av mannen + noen andre grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21:22 her ;)

 

Det går så fint, man finner brått noen kreative metoder skal du se... Jeg vet at jeg løftet endel mer enn jeg burde fra uke 2, så vil jo ikke anbefale deg å gjøre det. Det er jo ikke bra.

 

Men kanskje du kunne fått litt pass til babyen av familie eller venner en eller to dager i den 2 uka ? Alt man kan få av avlastning hjelper jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, sant det! :)

 

Skal høre om jeg får hjelp.. Men herregud. Det skal ikke være lett detta! Skjønnhet meg midt i trynet ;)

 

Uasnett er jo dette bare en periode da. Så det blir jo bedre.

Takk igjen forr oppmuntrende non-pms svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo selvfølgelig løfte noe. Ta det forsiktig til å begynne med.

Jeg løftet esker på jobben etter 3 dager og det gikk helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå:) TAKKK igjen :)

 

Hååååper det går bra altså... Det blir jo m a k s en gang opp trappa med babyen under armene da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...