Gå til innhold

Påmelding mars/april mager 15 nov


Anette- lykke nr tre

Anbefalte innlegg

Hei og takk for sist! det var veldig koselig!

Prøver med et nytt treff tirsdag 15 nov.

Håper mange kan komme:) andre terminer enn mars og april kan selvfølgelig henge seg på om de vil. Nå begynner kanskje mai-mager å komme også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har laget en Facebook side som heter vårbarn 2012, Stavanger omegn. Den skal kunne søkes opp av alle men kun medlemmer ser innleggene. Jeg kommer fortsatt til å legge ut BIM treffene her slik at alle som kommer til etterhvert kan bli med:) tenkte det kunne være litt gøy å ha et sted der vi kan skrive til hverandre og bli litt bedre kjent. Men som sagt har jeg aldri laget slik gruppe før og får bare håpe det funker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å legge ned gruppa slik at alle blir samlet i en gruppe. For å bli med i den, se annet innlegg her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bordet blir bestilt under Bim treff. Egon er i Stavanger . Ikke vanskelig å finne, sjekk gulesider:) viktig at dersom noen ikke kan kan komme likevel, at dere da gir beskjed her slik at vi slipper å bestille bord til folk som ikke kommer :) det ser ut til at vi blir ganske mange etterhvert:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg klarer å telle her er det åtte påmeldte pluss en som har meldt seg på via Facebook fordi hun ikke er medlem her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sjans for at du kan laga ei lista øve alle som e me? På denne måten ser me om me har komt me, og om någen ikkje kan allikavel har de sjans te å trekka seg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at vi spiser mat på Egon denne kvelden eller hvordan pleier dere å gjøre det? Er det bare "kaffe" treff eller spiser vi også? :) Bare lurer siden jeg aldrig har vært med på dette før.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å spise mat og for de som orker- dessert og kaffe:) men det er fullt lovlig å hoppe rett til kaffen;) så sitter vi egentlig og tatler noen timer før vi drar hjem. Det som er litt greit med Egon , er at man bestiller og betaler i baren. Så blir det ikke så mye krøll med betaling når alle skal ha forskjellig og noen kanskje drar hjem tidligere enn andre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påmeldte pr 10.11

 

Campam

Killahbabe

Vicky88

Amaliekivi

Anette lykke nr tre

Rose3 troll i 2012

Muligens 12

Linkes

April2012

Nøstebarn

 

+Camilla som ikke er medlem her på BIM

 

Husk å gi beskjed dersom du ikke kan komme likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...