Lene~mor til tre Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Lille jenta mi er bare 2 mnd men har allerede begynt å sutte på alt hun får tak i å putter det i munn, til og med når hun nettop har fått pupp gjør hun dette... har gjort det den siste uka. Når hun ligger på gulvet sutter hun på matta hun ligger på gulvet, å når hun ligger i senga osv sutter hun på henda, klærne sine og teppet sitt + putter det inni munnen... Idag har hun siklet mye å vært rød i kinna og sutrete, kan det være tenner alt nå? ser ikke noen kuler enda men.. Ellers så har hun bare enormt suttebehov, smokk vil hun ikke ha... Igår kveld klarte hun å finne tommelen å sutte på å da sovna hun endelig.. hun virker litt overtrøtt idag, klarer liksom ikke sove ordentlig for hun våkner etter kort tid noe som er ulikt henne.
Babyønske �� Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Det trenger ikke være tenner nei. Det er helt normalt at de begynner med dette i denne alderen. Begge mine har gjort det. Eldste fikk tenner ved 7 mnd, yngste har ikke fått noen enda, er 6 mnd nå. Men såklart, noen får tenner tidlig, så skal aldri si aldri.
Cocopuffs Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Høres ut som min lille jente dette, HELT lik... Hun bruker smokk da, men prøver likevel å ta hele knytteneven inni munnen, mens smokken er der, hehe Slever også noe voldsomt for tiden.. men ser ingen tenner jeg heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå