Gå til innhold

Treff på Gjøvik


venos

Anbefalte innlegg

Vi er to jenter som ønsker å bli kjent med andre gravide i Gjøvik området. Er det noen her som er interessert i å starte opp en barselgruppe i Gjøvik omegn? Vi har termin i mars og juni 2012, og ser for oss en gruppe med blandet terminmåneder.Håper noen er interesserte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig! Skal vi møtes Torsdag 17.11.2011 klokken 19.00 på Egon? Vi vet om flere som også ønsker å bli med som har termin i april-mai-juni 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg blir gjerne med senere. Er ganske opptatt fremover. Jeg følger med her inne, og ser når dere planlegger nye treff.

 

Jeg var med på en slik gruppe med forrige barn, og det var superkoselig.

 

Har forresten termin i begynnelsen av juni.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.. ble nysgjerrig på hvem du er:) Har også vært med på barseltreff på Gjøvik tidligere. Når var ditt forrige barn født da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan hadde dere det på treff? Her hadde jeg akutt forverring av bekkeløsningen min og har vært sengeliggende noen dager. I min frustrasjon glemte jeg hele treffet :(

Ble det avtalt noe nytt treff? Uka som kommer skal jeg være hjemme med nyoperert pode, men uka etter kan jeg være med igjen. Gjerne på dagtid om noen ønsker å treffes å ta en kopp kaffe en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har laget en gruppe på facebook som jeg kaller: Vi som venter barn i 2012 fra Hedmark og oppland.

Ble medlem så er vi samlet på et sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Jeg vil gjerne være med på treff fremover, selv om jeg har født:) Fikk en gutt 18. November så håper det er flere som har fått/ får baby snart :) Hadde vært koselig å treffes!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

har termin i november hadde vært koselig m treff men er litt tidlig for min del å gå ut med dette på facebook og også på treff kansje snakke med min kjære om når vi sal la familie og venner få nyheten først men etter det hadde det vært koselig med treff :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen sette opp et forslag til treff da? Jeg for min del kan ikke på dagtid da jeg er i jobb, men det går kanskje an å bytte på litt dag/kveld slik at alle får blitt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...