Gå til innhold

male våtromsplater????

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er så heldige å ha knallblå våtromsplater på badet og skal pusse opp, men tenkte å vente et par år, så vi slipper å låne for å gjøre det..men tenkte kanskje jeg kunne male de sålenge.. får nåja av de blå platene snart.. hehe, og litt maling koste rjo ikkeallverden. resten av huset er nå strøkent, så passer så dårlig inn med det badet liksom.. lys innredning og gulv, men de veggene..... argh.. hehe. noen som har prøvd å male slike plater?? må jo sikkert ha en spesiell grunning/maling??

Fortsetter under...

Skrevet

Ang grunninga vet jeg ikke, men av maling så får du jo tak i våtromsmaling som tåler vann direkte på seg (mamma malte dusjhjørnet i gamlehuset og det funka bra det)

Spør på en malerbutikk, de burde ha greie på det =)

Men er enig i at mye kan gjøres med litt maling =)

Skrevet

ja, jeg får gjøre det.. vet at det går å male våtromstapet, for det har jeg gjort i det gamle huset vårt, men plater er jeg jammen usikker på gitt :)

takk for svar ihvertfall:=)

Skrevet

Jeg malte slike plater på 90-tallet med oljebasert heftgrunn først, og deretter med enten baderomsmaling eller oljebasert ganske blank maling, husker ikke helt hvilken av typene. Vi dusjet rett på veggen og det gikk ihvertfall veldig bra det året vi bodde der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...