Gå til innhold

Har du gummistøvler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i så fall hvilket merke?

Jeg fikk meg brune Ilse Jacobsen støvler i sommer, og for første gang i livet syns jeg det er stas å gå i støvler:)

Skrevet

Beige Iles Jacobsen her også.

De er super-gode og føler meg ikke så klam som i billige merker. Har matchende allværskåpe fra Bergans, så da er det ikke like ille med sludd.

Skrevet

Hvor får man kjøpt slike støvler... har såååå lyst på dem;)

Tenkte jeg skulle ønske meg det til jul av gubben!

Skrevet

Jeg har svarte le chameau, og bruker støvler myyye.. Bor i våte vest og er helt avhengig av gode regnklær.

Skrevet

Har akkurat bestilt meg gummistøvler (Viking). Helt greit farge i svart. Håper den holder. Har bommet på mange kjøp ang. gummistøvler, men de var billige til typ kr. 100-200

Skrevet

Jeg vil også ha Ilse Jacobsen støvler :((((( men jeg har for tykke legger :((((

Jeg har noen røde lave støvler nå, helt greie men ikke ikke fine nok ;P

Skrevet

Et par sorte Ilse Jacobsen og et par lignende hvite Viking.Endelig føles det ok å gå i støvler :)

Skrevet

Jeg har Hunter støvler:) håper på regn hver dag;)

Skrevet

Jeg har svære muckboots. Kjempefornøyd. Litt for varme, gode såler, men tunge:)

Skrevet

Her har hele familien Hunter støvler :o)

Skrevet

Jeg har to par ilse. Høye og lave, kunne ikke vært uten. Eurosko har Ilse støvler. Ellers er det noen egene Ilse butikker rundt om kring. Søk på nettet. Og du som sier su har tykke legger, det har jeg også, men det er jo knyting på de som du kan regulere vidden. Nå når jeg er gravid har jeg ikke snørt de helt opp. Elles så kan du "skule" det med en strømpe. Søsteren min sliter med det samme :-D

Skrevet

Jeg liker virkelig støvler, har 2 par Ilse Jacobsen, to par Hunter, ett par Orla Kiely, ett par Marimekko og et par Muck Boots :P

Bruker støvler masse; har også 7 regnkåper, 4 fra søs jensen, en ilse jacobsen, en av ukjent merke og en av et norsk nytt merke jeg ikke kommer på i farts.

Ja, det regner ofte, går i det nesten hver dag..

Skrevet

Jeg vil ha billigstøvler! Hvor, hvor????

Skrevet

Jeg har ikke råd. Går rundt i våte sko på tredje høsten nå. Om noen vet av greie støvler til 100-200 så rop ut!

Skrevet

Kjøpte meg et par halv høye sorte støvler på økonomisko i vår- tror de kostet rundt 250 kr- holder til mitt bruk ;)

Skrevet

Ønsker meg støvler til jul;)

Skrevet

Ilse Jakobsen har 3 høyder på støvlene, så du skal nok finne noen som passer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...