Gå til innhold

Hvor mange ganger i uken spiser dere kjøttdeig? Og hvilken type bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 1 gang i mnd...Mini er ikke glad i noe mat med kjøttdeig,så da blir det sjelden...når mannen og jeg har lyst på taco,lasagne eller noe,så lager vi noe annet til henne.Så det eneste mini spiser av kjøttdeig,er kjøttkaker,og det er heller ikke ofte.

Vi bruker alltid karbonadedeig.

Skrevet

2 ganger i uken ca. Enten kyllingkjøttdeig av varierende merke, eller svinekjøttdeig.

Skrevet

Har pizza hver fredag. Kjøper helst karbonadedeig, men det hender vi bruker vanlig kjøttdeig fra gilde også.

Skrevet

Er ikke kjøttkaker laget av kjøttdeig da??

Skrevet

Ca. 1 gang i uka, til fredagsmiddagen. Enten til lasagne, taco eller pizza. Men jeg syns egentlig kylling er bedre på pizza og taco. Så vi kan gå lenge uten å spise karbonadedeig. Før brukte jeg bare go og mager. Men siden vi spiser det så sjeldent så spanderer jeg på oss karbonadedeig fra gilde eller nordfjord når vi først spiser det.

Skrevet

Vil tippe på 0,3 gang pr uke, altså omtrent en gang hver tredje uke. Da spiser vi karbonadedeig eller rent kvernet kjøtt.

Synes 2-3 ganger i uka er veldig veldig mye!

Skrevet

Max en gang i uken. Enten i kjøttkaker, kyllingkjøttboller, taco, chili con carne eller bolognese saus. Bruker Nordfjord kjøttdeig, karbonadedeig eller kyllingkjøttdeig fra Rema.

Synes og at opp til 3 ganger i uken var mye...

Skrevet

Kjøttdeig, så og si aldri. Om vi noen gang har hatt det så velger vi kylling fra prior. Men ingen av oss er noe fan av varen. Kan sikkert telle på en hånd i løpet av et år. Sønnen på 4,5 har vel knapt smakt kjøttdeig. Finnes da så masse andre alternativer!

Skrevet

Spiser ikke kjøttdeig, men bruker en del karbonadedeig og kvernet elgkjøtt.

Bruker litt medisterfarse sammen med kvernet elgkjøtt, for å få det til å henge sammen. I snitt kanskje 1 1/2 gang pr. mnd, kanskje.

Karbonadedeig bruker vi kanskje 1 gang i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...