Gå til innhold

Noen i Tromsø som venter barn i begynnelsen av 2012?


angelica85

Anbefalte innlegg

Jeg venter en gutt; har termin 19.januar :) Har en datter fra før av, som fyller 7 år i oktober.

Ellers så fylte jeg 26 år i sommer, og jobber egentlig her i Tromsø. Er for tiden sykemeldt...og kjeder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du :) æ har termin 21 mars. har en gutt på 4 år som no glede sæ t å bli storebror. e 24 år, bor på kvaløya.. har du vært på treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

 

Æ bor på Tromsøya :) Har ikke vært på nåkka treff enda, nei... Trur æ har litt løst til å få mæ en bekjent før æ bare dukke opp en plass med masse "ukjente" :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fra Tromsø. Har vel å merke ikke termin i 2012, men 3. desember 2011. Men tenkte jeg skulle svare her likevel.

Jeg er 23 år og venter min første, en liten jente skal man tro UL. Jeg er også sykemeldt, blir litt lange dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter mitt første barn 26.februar :)

Jeg er 23 år og bor på øya. Jobber ikke, og kjeder meg masse jeg og.. Tenkte kanskje jeg skulle dra på treff på Aunegården den 12.okt :) Kanskje vi sees :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d blir fort lange daga når man ikje jobbe. e sjøl 20% sykemeldt, så har en dag i uka t å slappe litt av og ikje minst sove...:) har heller ikje vært på treff, føle å at d blir litt pinli å møte opp utn å ha nån kjente.. e d sånn at de fleste som går på treff allerede e blitt kjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ trur å håpe at 20% e overlevbart ;p

 

Ja, det lure æ åsså litt på.....for æ kjenne ingen av dem, som æ vet om i alle fall. Føle mæ litt snodig som skal vandre inn på et treff uten å vite kæm nån av de andre e... :P Kossen vet æ kæm æ skal gå til...? E det bare å gå etter de gravide...? Hihihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

angelica, e du blitt sykemelt? hittil har 20% sm fungert fint for mæ, men i d siste kjenne æ at d e blidd tyngre på jobb. jobbe i helsevesenet, og går hele dagen, mye tunge løft. har mye ondt i ryggen, og bekkenet. så mulig d blir mer sm etter hvert.. :( haha, ja samme tenke æ ang. treff, kordan vet man kem man skal se etter? litt snodig å gå rundt å spørre folk om dem e gravid og ska på treff.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Først i svangerskapet va æ sm pga kvalme... Nesten siden det ga sæ, blei æ plaga med ryggen og bekken (?), så da blei det sykemelding igjen... :S

Hadde vært lettere å avtale å dra å møte en ukjent, enn å bare dukke opp på et treff kor der e kæm som vet kor mange ukjente (som kanskje allerede kjenne hverandre litt) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, håper selvfølgelig at "lille bolle" ikke kommer på selveste 17. mai, m,en heller en dag før.. men vi får vente i spenning.

¨Nei, har ikke vært på treff, tenkte jeg ikke var "gravid nok" enda, men nå tror jeg det er påtide å sosialisere seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Æ blir å gjerne med på treff fremover. Jobbe fortsatt så formiddagstreff blir vanskelig.

 

28 år, vente nr 3 ca 5 mai. Har to barn på 6 og 9 år fra før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

vi har treff både på dagtid og kveldstider.

det er flest folk på kvelden men det er alt fra 2-3 til 6-7 stk på dagtreffene.

tror det bare er 2 eller 3 stk som kjenner hverandre fra før.

 

det har vært ca 15 forskjelige folk innom og noen kommer fast på alle treffene og andre kommer en gang i blandt.

vi er en lett lett gjeng og bli kjent med.

 

det kommer noen noe nesten hver gang.

det er bare og sende en sms eller en mail vis det er noe dere lurer på.

 

så det var ei som ikke følte seg gravid nok.

men det skal du ikke tenke på.

vi har hatt et par stk som har vært rett rundt eller under 12ukers grensa.

så alle er velkommen uansett.

 

vi er en del som er sykemeldte eller mellom 2jobber osv. så det hadde vært kjempe koslig og dere tok dere turen innom. det blir fort mange lange dager.

 

susen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 23 år, og har termin 12 februar:) venter sannsynligvis ei lita jente. Kunne godt tenke meg å kommet i kontakt med flere, men er for det meste student på dagtid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hå! Kanskje man skulle begynne å treffe andre med baby i magen, ja :) Æ e 25 år, har termin 21.April me mæ og min samboers første barn. Det kunne vært kjekt å møte flere som etterhvert blir å vagge rundt i byen me magan sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 23 år og vente ei lita jente 12. februar. Er fulltidsstudent + deltidsjobb! Hadde vært gøy å møte andre med voksende mager i Tromsø:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 23 år i februar og vente sannsynligvis ei lita jente 6.mars. Har planlagt og gå på treffet tirsdag 6.desember har berre vert der en gang før, det var hyggelig. Kjente ingen fra før, så anbefale dåkke alle og komme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...