Gå til innhold

Virker som "alle" skal ha jente i marsklubben :o) Hva får du??


<3 Satser på 2012 bebis <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spennende å ikke vite da :o) Jeg tror jeg vil vite, skal snart på sykehuset for ultralyd (er uke 17 nå), men blir glad uansett om blir jente eller gutt, frisk og god :o) Tror det er jente (vet ikke hvorfor, men "magefølelse"?) men flere i familien mener gutt....

Når har du termin?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde UL i uke 13 og da sa legen at han ikke kunne si det sikkert, men at det var 9 til 1 at det var jente.

Skal på UL igjen neste uke hvor jeg er i uke 19 og da regner jeg med at de kan si det med litt større sikkerhet, men jeg er glad uansett, om det blir gutt eller jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intelligendertesten som er 80% sikker, viser at jeg skal ha en gutt. Så mest sannsynlig er det en liten pjokk inni her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ul i uke 15 viste noe som så veldig jentete ut i følge jordmor, men hun ville ikke si det sikkert før neste ul i uke 19. Pappaen er overbevist om at det er ei jente, og jeg er ganske sikker på det selv. Har to gutter fra før, og dette svangerskapet har vært helt anderledes enn de to andre. Blir spennende å se om tre uker hva ul viser da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milla med 1 Jente og Spire

Foorige gang valgte vi og ikke vite det før babyen var født, men denne gangen heller vi mot at vi kanskje vil vite. det. Men det er fortsatt 3,5 uke til UL så vi har litt betenkningstid fortsatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Er mars en jentemåned tro? Hurra for en gutt her inne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på Ul nå på onsdag. Har en jente fra før på 2 år :) Veldig spent på hvordan det blir på onsdag. Var på Ul i uke 12 men det var for tidlig å si noe om kjønn, men det er egentlig uvesentlig :) Det viktigste er at ting er som det skal :) I uke 12 var alt som det skulle og nakkefolden var også godt innenfor normalen. Veldig betryggende for meg med en tidlig Ul. Jeg har en tendens til å bekymre meg ;) Men uansett så blir onsdag en spennende dag :) Fin måte å feire 30 årsdagen min ;)

 

Jeg kommer innpå for å informere dere :) Slik at vi får vite om mars er så og si en pikemnd :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, og ikke sikkert at jeg vil vite det,

MEN det kinesiske fødselskartet sier jente.

Det viste rett på de to forrige ungene...

 

Men som mor til en gutt og en jente så spiller det absolutt ingen rolle hvilket kjønn det blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kinesiske fødselskartet har stemt for meg de andre to også, nå viser det for første gang jente, så spennende å se om det stemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke enda, men skal på ul på fredag, så da finner vi det ut:) Tenkte først jeg kom til å få gutt, så hadde jeg litt følelsen på en jente, men nå aner jeg ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd idag, men vet fortsatt ikke om det blir jente eller gutt, hun som utførte Ul. kunne ikke se det sikkert,men hun hadde en anelse av hva det blir, men sa 50/50 til meg :o)) Alt står veldig bra til iallfall, klødde seg i panna og sparket og turnet mens vi så på :o))

Fikk også vite at morkake satt lavt, men at i 95% av tilfellene ville den flytte seg oppover etterhvert som magen ble større, håper på det, evt hvis ikke blir det keisersnitt... Noen andre med det samme her?

Sååå glad alt fortsatt er bra med den lille og det er det viktigste :o))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det også en jente i magen <3 har ei fra før også:D Tassetussa! jeg har også det samme som deg, men tror det er stor sjans for at den vokser seg opp, skal på sjekk i uke 32 for å se ståa da. hvis den er lav da også blir det keiser snitt... Noe jeg ikkkkkke vil! men ser lyst på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...