Gå til innhold

Vel overstått ultralyd:-D og antallet babyer i magen er...


to herlige karer + baby 7.3.12

Anbefalte innlegg

...1

Hehe, vi har jo vært så veldig spente på om det var to siden jeg har hørt to forskjellige hjertefrekvenser. Da stemte det nok det som legen sa på forrige kontroll, at man kan få en annen frekvens fra for eksempel navlestrengen.

Vi fikk ekstra lang ul-time, siden hun som utførte ultralyden var under opplæring. Veilederen var selvfølgelig også med. Synes de var veldig flinke begge to. Vi fikk masse informasjon om hva som vistes på skjermen.

Alt så fint ut, så det ser ut til å bli en frisk og rask baby dette her I starten var det veldig lite bevegelse, men etterhvert ble det riktig så mye action

Vi kom inn med et ønske om å få vite kjønn. Mulig at vi var ekstra spente på dette denne gangen siden vi har to gutter fra før. Vi fikk nå vite at i magen ligger det en liten jenteMå jo bare innrømme at det var litt ekstra stas å få denne tilbakemeldingen, selv om vi hadde blitt kjempe glade for gutt også.

 

Herlig å ha fått bekreftelse på at alt er bare bra, så nå kan jeg bare nyte resten av svangerskapet, forhåpentligvis uten bekymringer

 

Termin er forresten satt til 7.mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere med ei frisk og fin jente i magen!:D

Håpar på å få liknande beskjed når vi skal på UL, for her er det magefølelsen/underbevisstheita mi som seier det kaaaanskje er fleire enn ein inni magen(hihi, har ikkje sagt noko til min kjære om akkurat det, for han ville blitt superbekymra:P så best å ikkje uroe han unødig). Det mest praktiske hadde vore ein!;)

Så blir spennane å sjå, om 4veker! *gah!* lenge!:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig positivt innlegg :) Gratulerer med lita jente som "snart" skal komme :o)

Var på 2.sv.sk.kontroll hos legen på tirsdagen jeg og hørte ivrige hjerteslag fra lille sommerfuglen min her i min mage, føler på meg at er jente, men flere i familien tipper gutt :o) Legen min purret på ul. på sykehuset for meg for ikke hørt noe fra de ennå... Så får vel time snart for er i uke 17 nå.. Veldig spent og gleder meg til å se igjen sommerfugl, alt vel på forrige ul iallfall (tok duotesten) Da lå h*n og sov og bare viftet med armen "vekk med deg" når hun (ul-damen) prøvde "dulte borti" og vekke hihi Åh, dette er er rare underfundige dager...

Ønsker deg et fortsatt finfint svangerskap uten bekymringer!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper disse 4 ukene går fort for deg 3_blir_4

 

Du vil ikke dele magefølelsen med din kjære da, så er han litt bedre forberedt dersom du har rett;-) Så kan han heller bli overrasket dersom det kun er en.

Uansett lykke til på ul:-) Blir spennede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en sterkere følelse for det ene eller andre kjønnet "mor til snart 4"?

Selv hadde jeg magefølelse på jente. De andre svangerskapene har magefølelsen vært gutt. Så tydeligvis stemmer magefølelsen hos meg:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen på tide at du får timen din nå ja "tassetussa"

Det er jo uansett en trøst at du har hørt hjertelyden for bare noen dager siden. Du får nok en baby med mye fart i. Mener å ha hørt at de som er rolige i magen blir veldig aktive, mens de som styrer mye på i magen gjerne blir rolige. Nå spørs det vel om dette stemmer da...

 

Spennende om det er din følelse for kjønn som er riktig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg "Niau82, ♥mars12♥". Greit å ta en om gangen;-) selv om det helt sikkert er stas med tvillinger/flerlinger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått time til tirsdag 4.oktober for ultralyd :D Fikk brev i dag

Og 10.oktober for blodprøver (er rhesus negativ med antistoff anti-e (titre 2 sist, = lavt ) så skal følges ekstra nøye opp i tilfelle mengden øker..)

Gleder meg og spent, mon tro hvem jeg har i magen :)) mon tro om spådommen "din" om aktivitetsnivå stemmer hehe :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Tassetussa

Det jo ikke mange dagene til ultralyden din heller:-D Det var godt.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten prinsesse:D

Så godt å høre at alt var bra :)

 

Jeg skal på Ul på onsdag. Er veldig spent :) Har en jente på 2 fra før :)

 

Lykke til videre i svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Lenge siden jeg har vert her inne, og så nettopp dette! Så koselig og gratulerer med frisk jente i magen "to herlige karer + baby".

 

Vi får vite kjønn på fredag - er kjempespent! Har ingen følelse på hva det kommer til å bli, men gleder meg veldig, for etterpå skal jeg begynne å strikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk "esperanza84 gravid"

Lykke til på fredag:-)

 

Jeg har begynt å strikke teppe. Selvfølgelig i lilla, rosa og brunt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...