Gå til innhold

Hvor mye har forholdet deres "overlevd"?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er helt forskrekket over hvor mye utroskap og økonomisk utroskap som finnes. Innser at jeg er fryktelig naiv! Har aldri så mye som mistenkt dette fra min mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært sammen med en psykopat i 8 år, der i 3 av de har det vært konstant vold og psykisk terror. Jeg har anmeldt 20-30 ganger, og han har to dommer på seg for det han har gjort mot meg. Det var slutt mellom oss i fire måneder, og da ble jeg gravid med en annen. Vi er nå sammen igjen, men kan vel ikke si at det går kjempebra. Han har ikke vært voldelig på ett år, men jeg føler meg selvfølgelig ikke helt trygg når vi krangler.

 

Du som var sammen med en psykopat, var det vold i bildet..? Jeg lurer på om det er mulig å overkomme noe sånt, nemlig. Han har psykologer og leger han forteller alt til, han har bedt om hjelp for det han har gjort mot meg flere ganger. Uttrykker mye anger. Idag ønsker han at vi skal oppsøke familievernkontor for å bearbeide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære bor i USA nå, for å gå på skole. Jeg er på rehabilitering, så kan ikke bo i utlandet i lengre perioder. Dette er tøft, men vi elsker hverandre :)

 

Til dere som har opplevd utroskap (Herregud så mange!) hvordan ORKER dere å fortsette? Hvordan tilgi noe slikt? Jeg hadde ikke orket. Hadde aldri kunne sett på han på samme måte igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom hjem fra en utenlands tur og la alle kortene på bordet.3mnd senere var jeg utro på en utenlandstur, helt idiotisk og bare for å ta hevn.Men han vet det ikke. I ettertid har jeg unnskyldt meg selv med at han sa at jeg trengte denne turen og "GJØR AKKURAT HVA DU VIL, PUS.KOS DEG"..Han har aldri stillt spm og det verste av alt var at mitt sidesprang gjorde det lettere for meg å gå videre.... Vi lever godt sammen og stoler 100 % på hverandre.Jeg vet han elsker meg og vil ha meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevet utroskap og løgn. Man må oppleve ting for å tilgi tror jeg.

Vi hadde det vondt og jeg hadde mange triste stunder, men i dag er vi lykkelige og jeg stoler på han 100 %. Liver er herlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har vært utro med to forskjellig damer. Den ene en engangs og den andre en måndshistorie.

 

Jeg fikk vite det i ettertid, hos legen faktisk da jeg hadde fått sykdommer man ikke får når man er bare to.

 

Før jeg opplevde det selv trodde jeg at jeg ville kaste han ut på dagen hvis han gjorde noe slikt. Jeg trodde jeg var ganske sjalu og ikke ville tolelere utroskap. Men det ble ikke slik.

 

Da jeg fikk vite dette trodde jeg at jeg kom til å gå under, hadde vel ikke følt meg så dårlig noen gang. Vi hadde da to små barn. Min første tanke var ikke å kaste han ut eller sjalusi, men jeg hadde et stort behov for å vite hvorfor, fordi vi hadde et ganske bra sexliv så det var ikke sex mangel som drev han.

 

Jeg syntes den gangen han opptrådde feigt og hadde ikke mange gode tanker om han. Men jeg ble, håpet vel at denne oppklaringen skulle gjøre forholdet bedre for det hadde skrantet en stund før jeg fikk vite det.

 

Må også fortelle at min mann virkelig krøp og angret seg.

 

Etterhvert så ble forholdet bra igjen og vi har hatt mange gode år.

Så skrantet sexlivet på alvor, det var han som ikke hadde lyst. Etter noen år med dårlig sex var jeg utro,

og etter det forstår jeg at man kan virkelig falle dypt for en annen og gå over den grensen man aldri trodde man skulle over, og alikevel elske sin partner høyest i verden.

 

Etter min egen utroskap har forholdet til min mann blitt mye bedre fordi jeg nå vet at dette kan alle gjøre og man er ikke noe dårlig menneske for det.

Jeg elsker mannen min og jeg vet han elsker meg, og i dag har vi det toppers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også opplevd utroskap, men vi fikk det bedre etterpå enn vi hadde det på forhånd. Men nå har nok jeg en ganske forsonende personlighet og tok det ikke så veldig personlig at han var utro. Det var hans problem, og ikke mitt. Jeg fikk jo høre etterpå at han unnskyldte seg med at jeg "lukket igjen" så han ikke fikk noe hjemme, hvilket var bare bullshit, så ergo tolket jeg det som at det faktisk ikke var meg det var noe galt med i det hele tatt. Det var ham.

Men som sagt; ting ble bedre etter denne episoden - som altså varte i noen måneder. I dag er alt bra og vi elsker hverandre og våre barn,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var utro i mange år, da jeg ble "tatt" fikk forholdet en ny dimensjon.

 

Jeg er så glad det ble som det ble. All ære til min elskede

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gjennom 16 år har vi overlevd veldig mye, utroskap, dårlige perioder, avstandsforhold, og nå de siste årene det å oppleve å ikke få flere barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det glemte jeg; At jeg holdt på å kjøre hele økonomien i grøfta pga depresjon, mannen min trodde jeg hadde full kontroll, men jeg ga faen i regningene, kastet uåpnede inkassokrav, fikk angst av postkassen til slutt.. Brøt til slutt helt sammen, og alt kom for en dag...

 

Anonym 21:22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...