Gå til innhold

Hvor mye har forholdet deres "overlevd"?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Utroskap i flere mnd. Massiv løgn grunnet dette. Var et helvete på jord. Glad jeg klarte å tilgi. Skal gifte oss om to uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg misbrukte min samboers tillit på mange områder. Skjulte ting for han. Blant annet vedr kjøpe klær sko etc på kredittkort. kom med løgner når jeg ble oppdaget og en løgn ble til en ny løgn.

Heldivis ble jeg tilgitt, og tilliten er tilbake i dag.

I dag ser jeg anderledes på livet og setter utrolig pris på min samboer.

Ville aldri kunne gåt bak ryggen på han med noe noengang mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var utro mot meg med flere forskjellige. Dette tok så og si knekken på ekteskapet, men vi fant tilbake til hverandre takket være kommunikasjon og tok fatt i våre problem. Lærte å fortelle hverandre om vi hadde noe på hjertet eller noe vi følte var ett problem.

Selv om det var veldig vondt og sårt og er det enda så er jeg glad jeg ikke gikk. Vi har ett mye bedre og nærere forhold i dag enn før .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er mye utroskap og løgn her ja.

Har ikke noen utroskap historie og fortell, men har vel gjort det meste feil ellers.

Jeg var selv en stor løgner. Jeg lurte unna regninger, penger og mye av hvilken grunn vet jeg ikke eller rettere sagt ike noe svar på.

Hadde vært alene i mange år og hadde en elendig økonomisk sans og fortsatte i samme spor når jeg traff min mann. Da alt kom "for dagen" var jeg helt knust og min mann sjokkert. Vi fikk ryddet opp i det og i dag har vi det heldigvis bra og ett åpent forhold hvor vi vet viktigheten om å prate om alt. Glad jeg har en så snill og god mann som tok meg inn i varmen igjen og lot oss få en mulighet til å starte på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap og løgn er noe dritt!!! Jeg er en av dem som har gjort det, jeg var så dum og ikke sa det rett ut men ble oppdaget. Jeg er så glad jeg fikk muligheten til å rette dette opp igjen. Jeg elsker min mann og han har endelig fått tillit til meg igjen. Til dere som er utro eller gjør noe annet bak ryggen til deres kjære. elsker dere deres partner si sannheten, kryp til korset så har dere muligheten til å rette dette opp.

Jeg var superheldig.

 

Hilsen

"M"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her har det vært at jeg har vært utro mot han,innkasso,dårlig sex lyst vi flyttet til hans hjem stad hvor jeg ikke kjente noen ,og lite tid til hverandre.... prøver å fikse opp i dette nå. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap.

Barn med ADHD i pubertet.

Å miste følelsene for hverandre... Å ikke finne igjen følelsene for hverandre.

Ikke ha sex, på flere år.

Sinne, frustrasjon, gråt, irritasjon, mislykkethet osv.

 

Vi har levt sånn i flere år, men vi har det tror det eller ei, greit.

Vi bor sammen, men ikke noe forhold egentlig, men det er det ingen som vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glemte jeg... fra 01.11

 

Min bipolare lidelse

og økonimisk krise over år.

 

 

Til dere som setter spørsmålstegn med hvordan man kan klare å komme seg gjennom et utroskap.

Er du oppi det er det gjerne helt anderledes enn man hadde forestilt seg, det er alltid slik.

Ofte så går det faktisk ann å jobbe gjennom det, men selvfølgelig ikke alltid, det må jo være noe å jobbe for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap over lang tid. Utroskap er forferdelig men som andre har sagt her så går det faktisk å jobbe seg gjennom det og tilgi. Vi fikk det bedre etterpå men det var en utrolig tøff periode.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også utro mot min samboer, heldigvis ble jeg tilgitt. I dag er vi gift og har det utrolig godt sammen. Krisen ble en vekker i forholdet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann hadde ei elskerinne i nesten ett år.

Glad jeg ikke gav opp ekteskapet vårt. Jeg elsker han og han er tiligitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff kjenner meg igjen i mye av dette som er blitt beskrevet her.

Hos oss var det jeg som dret på draget. Jeg var utro flere ganger mot min mann. Jeg fikk omsider tilgivelse og det er jeg utrolig utrolig glad over.

Jeg må bære dette resten av mitt liv, og det er nok til pass til meg, men livet har faktisk aldri smilt mer til meg enn det gjør nå. Så det kom noe godt ut av alt det vonde.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym 13:00, unnskyld, men ser på deg som temmelig lite oppegående som tilgir utroskap og løgner som har pågått etter et år? Hvordan kan du tilgi noe slikt? Han har jo da bevist at han er et udyr, ikke et menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er ikke noe udyr. Det har du ingen rett til å si!!!! Han har gjort noen veldig alvorlige feil i livet, men jeg valgte å tilgi. Han er blitt en helt annen person. Flinkere hjemme, står på hele tiden. Opptatt av mitt ve og vel. Prater om det meste også sine følelser på godt og vondt.

Jeg forteller min story. Du kan mene hva du vil, men ikke døm hverken meg eller min mann. Jeg er glad at livet mitt er blitt sånn som det er nå. Mye jeg skulle ønske jeg ikke hadde opplevet, men nå er livet veldig bra.

Kjærligheten har vokst i denne vonde tiden!

 

Hilsen

1300

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk her inne ?!

Ikke sleng dritt om hva andre har valgt. Man vet ikke noe før man er i situasjonen selv mener jeg. Synes det er bra jeg at 13:00 og andre her inne har fått det til selv om de har opplevet forferdelige ting.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig

 

Jeg vet selv så alt for godt hvordan du har hatt det.

Stå på leve livet og lær av din feil.

 

klem

19:28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese om alt utroskap og løgn og diverse. Håper virkelig dere har fått ett godt liv og at dere i dag setter pris på deres partner.

Jeg har ikke opplevet noen av tingene som jeg vet selv om vi har og hatt det tøft på mange måter. Jeg vil utbringe en hvitvin skål for kjærligheten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var utro og lite stolt over det... Jeg er godt gift i dag. Gudsjelov for det. Jeg ble tilgitt :-)

Har verdens beste mann og "reserve" pappa til barn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo var/er en løgner. VI har sørget til slik at han har fått profesjonell hjelp nå. Dette skal vi klare sammen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål til dere som har forhold som har "overlevd" ting som rett og slett er tungt å komme seg igjennom; Rett etter at de ulike tingene (som for eksempel utroskap, løgn, økonomisk krise) fant sted, hvordan utviklet forholdene deres seg? Skjedde det noen gang at dere gikk i fra hverandre på grunn av det som hadde skjedd (evt. på grunn av uenigheter angående det som hadde skjedd)? Eller bestemte begge parter seg umiddelbart/etter svært kort tid at dere ville finne en løsning?

 

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg selv går igjennom en krise hvor det ikke er mye håp for at vi finner tilbake til hverandre :-( Hadde derfor vært fint å høre erfaringer om å finne tilbake til hverandre etter brudd i slike situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det bare han som har gjort ting mot vårt forhold.

Men det har aldri vært slutt. Jeg har skriki, gårtet, kranglet +++ Men jeg velger å fortsette vårt forhold pga jeg er glad i han og han er en super pappa.

 

Han har ikke vært utro. Det kunne ikke jeg godtatt. Man er forskjellige!!

 

Men jeg syns at folk går for fort fra hverandre i dagens samfunn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved hans utroskap, så flyttet han ut noen uker. Han bodde vel hos sine foreldre i en 2-3 uker Første tiden hadde vi lite kontakt, da jeg var sint og veldig skuffet over han. Vi gikk i terapi ett par ganger i denne perioden men traff hverandre ikke eller snakket lite sammen ellers. Når ting hadde roet seg litt begynte vi å få kontakt igjen å satt oss ned sammen på nøytralt sted og snakket sammen. Var ikke så lett men vi fikk snakket oss igjennom endel ting som vi begge hadde på hjertet. Han fikk da komme på overnattingsbesøk av og til og så ble disse "besøkene" oftere og oftere. Det fungerte bra hos oss. Var veldig tøft og ting var ikke løst fordi om han flyttet hjem i igjen, men det gjorde at vi fikk tenkt godt igjennom tingene og tror den avstanden vi hadde disse ukene hjalp oss også.

Jeg trodde ikke når han flyttet ut at det skulle ordne seg, men det gjorde det heldigvis. Jeg er veldig glad i dag for at vi fikk sjansen til å starte på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...