Gå til innhold

Hvor mye har forholdet deres "overlevd"?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vårt forhold gikk egentlig til H******

Min mann hadde gått bark ryggen på meg i flere år og samlet opp en utrolig gjeld på tilsammen 1,3 millioner kroner.

Vi var nødt å selge huset, bytte bil og skifte helt livsstil.

Da dette kom frem i lyset raste verden min sammen.

Hva har han bedrevet med i alle årene? Hvordan kunne han gå bak min rygg på denne måten.

Det som da skjedde var at han fikk profesjonell hjelp av fagpersonell, jeg overtok styringen på alt som hadde med økonomi, han fikk bare ukepenger om man kan kalle det det.

I dag tre år senere har vi kunne kjøpt oss nytt hus. Jeg stoler på min mann, han er ett helt annet menneske, til det bedre på alle måter vil jeg si.

Det har vært tøft, men dette ble til noe positivt og vi fikk en ny start.

Jeg gikk mange runder med meg selv, men jeg angrer ikke ett sekund i dag på at jeg gav oss denne muligheten sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lite i forhold til andre her inne, som jeg har stor medfølelse for. Her er vel det verste at vi ikke klarte å dele seng i og etter graviditeten i til sammen 18 måneder. Hverken soving eller andre ekteskapelige aktiviteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All ære til alle aom har mistet et barn og klart å komme seg videre i livet. Skjedde det her ville forholdet, og psyken min forsvinne tvert. Kondolerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevet utroskap og medfølgende graviditet.

Hadde vi ikke vært gift hadde jeg nok sagt takk for meg, men jeg valgte å fighte for ekteskapet og det er jeg veldig glad for i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har egentlig ikke hatt noe problemer. Det vi eventuelt *irriterer* oss over snakker vi om og det blir aldri noe problem.

 

Men i begynnelsen masa jeg nok litt på han om x-kona. For ho ringte jo til han HVER gang det var noe. Og ho var virkelig hjelpeløs en periode. Men han hadde jo ikke hatt noe bedre å gjøre før sa da gjorde det han ikke noe :P

Så det er MYE bedre, pluss at ho også har vokst mye og blitt selvstendig. De snakker jo ofte sammen fremdeles p.g.a. felles barn, men da gjelder det barnet og da er det jo viktig å snakke sammen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gift med en tidligere psykopat. Var ett sant helvete, men i dag er han frisk.

Han er blitt en "ny" mann og både jeg og ungene forguder han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som har tilgitt og kommet dere igjennom utroskap, hvordan klarte dere det??

 

Jeg har hatt et forhold til en gift mann i 6 mnd.( og jeg var ikke den eneste) Kona hans fikk nylig vite dette og hun har "tilgitt" ham??? Forstår det bare ikke hvordan noen kan tilgi en person som har hatt et så langvarig utroskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun tilgav ham etter at han fortalte henne at han hadde truet deg med anmeldelse. Du vet, fordi du utpresset ham til å fortsette forholdet deres når han ville gjøre det slutt?

 

Og hva mener egentlig din egen mann og dine barn om ditt utroskap, 16:29? Du har vel enda ikke fortalt det, vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har overlevd å flytte til et helt nytt sted der vi ikke kjente noen, fått fire barn der jeg har vært svært dårlig i graviditetene og barna knapt har sovet første året, bygget hus, og hatt veldig dårlig økonomi over en periode på 2-3 år. Tenker at vi tåler det meste nå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ekstremt krevende barn som er veldig rigid og avhenig av rutiner. Det tar effektivt knekken på ethvert forhold, men på mirakuløst vis har vi overlevd.

 

I andre rekke kommer mine depresjoner, mine surrete tendenser, flyttinger etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...