Gå til innhold

Hjelp, det er jo to inni der!:) Flere som skal ha tvillinger?


VÅREFØRSTE

Anbefalte innlegg

Første ultralyd i dag. To hoder vistes på skjermen! Litt sjokk, kan du si. Særlig fordi vi har fleipet så mye med det. Men det blir jo dobbel glede:) Noen flere her som skal ha tvillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende!! Hvor langt er du kommet da, og mistenkte du det på forhånd?

 

Jeg skal bare ha en (tror jeg), men ble litt usikker forrige UL da legen lette etter nr 2 der.. Men han avfeide det med at det var en plommesekk :) Men pulsen slo litt fortere :) Dette var i uke 7.. Skal på ny UL i morgen, uke 10 :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Litt skrekkblandet fryd. Jeg hadde ingen mistanker. Har vært utrolig fin i formen, ingen kvalme. Jeg er 12+3. Skjønner at pulsen din slo raskt da. Trodde jeg skulle besvime da jeg så to hoder på første bildet som kom på skjermen! Lykke til i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med tvillinger! Må være litt av et sjokk ja, husker legen sa til meg på ul med førstemann "Ja, det er hvertfall bare en her inne", og jeg holdt på å fikk sjokk bare av det, hadde ikke tenkt tanken på at det kunne være flere... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så kjekt! Gratulerer!! Har ikkje selv forestilt meg korleis det vil vera å få beskjed om at det er to, men det blir jo veldig spennende for dere da:) Når eg tenker etter, så hadde det jammen meg ikkje vert så dumt med to i slengen:) men det blir ikkje to på meg denne gang iallfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige kommentarer;) Sjokket begynner å legge seg litt nå, men måtte opp et par ganger i natt for å se på UL-bildene. Trodde jeg hadde drømt. Haha.. Ellers er det mye organisering i hodet ifht utstyr. Men det ordner seg, De vil ihvertfall få mye glede av hverandre så mye positivt:)

En fin dag til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så masse. jeg vet ikke enda, men lurer på det siden jeg er tvilling selv, med masse tvillinger i familien. og magen er litt stor til at det er uke 14 =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...