Gå til innhold

Basisadapter til tfk joggster twist.. Ingen som vet??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte tfk-vogna (kun sportsdelen) for noen år siden, og har siden flyttet to ganger. Nå venter vi tredjemann, og jeg har i den anledning kjøpt ny hardbag.

 

Problemet er at nå kan jeg jo ikke for alt i verden finne de to basisadapterne som quickfix-adapterne skal festes på!!! Er det noen som vet hvor man kan få tak i nye? Og hva de eventuelt koster? Er det vanlig at forhandlerne selger ut dise adapterne, eller er det mulig at de gjør seg vanskelige? Skal ut og kjøre etterpå, og skal da svippe inom Barnas Hus for å spørre. (Jeg har ikke mobildekning her jeg sitter akkurat nå, så får ikke ringt og spurt.) Men det hadde vært veldig greit hvis noen visste dette, så jeg kan roe meg litt ned ihvertfall;) (evt hisse meg opp såklart.. alt ettersom hvilke erfaring dere har.. hehe)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte mine adaptere til å feste Maxicosi bilsete på Barnas Hus. Om de ikke har adaptere du trenger inne akkurat nå, kan de nok enkelt bestille disse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. ok! Så de svarte "boksene" som festes på selve understellet følger med adapter-pakken for bilstol da kanskje..?

 

Supert! Skal i alle fall spørre på Barnas Hus etterpå. Tre dager igjen til termin, så jeg burde jo få rumpa i gir;) hehe..

 

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...