Gå til innhold

Jeg har sagt ja til et vikariat via manpower og anger skikkelig. Gruer meg sånn!!! Noen som kan berolige meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 ukers vikariat på et lager, med mulighet for mer. Hater å begynne i nye jobber, men nå er alt bedre enn ingenting. Håper jeg ikke havner en plass hvor vikarer blir behandlet dårlig! Æsj, hater dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er bare nervøs.

klart dette går bra, kjenner til det med å begynne i ny jobb, sitter å gruver seg til første dagen så går det bare bra uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med noe å gjøre da! Det kan jo vise seg å bli kjempegøy også, og når de ukene har gått, kanskje det er trist å slutte, om du ikke får fortsette? Gå inn med et stort smil, og gjør så godt du kan, så blir det nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å gå så fint så.

Selv hater jeg også å være ny, liker å ha kontroll på hva jeg gjør..

Med unntak av et år, så har jeg vært vikar siden 2008. Nå er det 2.stedet jeg er på via manpower. Forrige sted stortrivdes jeg, og ble forespeilet et lengre vikariat, men så var det noe omorganisering som gjorde at alle vikarene måtte gå. Fikk raskt et nytt vikariat, selv om det var kort. Er veldig lite å gjøre, så jeg sitter bare og leser alt av nettaviser og andre spennende ting. Så tar jeg noen telefoner innimellom. Kjedelig å ikke ha noe å gjøre, så dagene blir lange. Har blitt godt mottatt de stedene jeg har vært, men her er de ikke så flink å inkludere meg. Det er litt klikkete. Noen faste spiser lunsj sammen, de spiser samtidig med meg, men på et eget rom. Så jeg har lunsj alene.

Bryr meg ikke så veldig, for det er et kort vikariat. Håper bare jeg finner noe mer fast snart. Har vært greit å være vikar, og det har lært meg mye, men som vikar blir man jo alltid litt utenfor uansett. Savner det å høre til et sted, og ikke bare være innom....

 

Lykke til, 2 uker går fort :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det 6 andre fra manpower på samme plass og på samme skift da. Og mange av de er nesten nye, så det er ganske beroligende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...