Gå til innhold

For en natt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Merker GODT at det er 4 uker til termin nå altså! Har nesten ikke sovet i natt i det hele tatt.

 

Måtte tisse som vanlig, lå jeg på en side våkna jeg av at det var vondt i ribbeina, la jeg meg på den andre siden tok det 5 minutter så våkna jeg at det var vondt. I tillegg var det altfor varmt :P

 

Når jeg endelig hadde sovna i en OK stilling våkner jeg med maserier -.-

Er helt øm og støl nederst i magen idag etter maseriene.

 

Blæh :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir snart kvitt det. Kan jo ta det som trening på hvordan det KAN bli om ungen som kommer ut er urolg på natta. VI hadde 3 år uten sammenhengende nattesøvn med minstemann vi.. Det hendte, men unntaksvis.....Husker godt jeg hadde en periode på et par-tre uker 5-6 uker FØR termin, mye dogåring, kynnere osv, hvor jeg bare ville få sove igjen. SÅ gikk det seg til og de to siste ukene før fødsel sov jeg som (kan ikke si et barn, for mine barn sover så dårlig...) vanlig, ikke antydning til fødsel på gang.

 

Når ungen var ute og hverdagen kom, så tenkte jeg tilbake på disse våkennettene med glede og hvor koselig det faktisk var og gå med stor mage og ha alenestund med bayen i mange og vite at "snart skal vi treffes"......Mye bedre enn våkenneter med bayben UTENFOR magen iallefall:o) Men der og da,- som høygravid,- flte jeg bare hat,- trodde jeg.....

 

Ikke forvent at det blir slik da (unge som er våken hele natta),- dette var mer ment som at ting nødvendigvis ikke ER så ille som man vil ha det til. Prøv og tenk litt positivt. Du er snart i mål:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det bare er i natt du har hatt det slik så er du jo heldig. Jeg hadde det sånn mer eller mindre hver natt i tredje trimester jeg.

Du får se på det som en forberedelse til nattevåk med baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...