Gå til innhold

Jeg er så hysterisk... Kan noen berolige meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt sex idag, og det kjennes ut som jeg har eggløsning!

Jeg går på p-piller, og rett som katta at det skal gå galt!

 

Det skal jo helst gå bra, men ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke lyst å ta en angrepille, det tuller så fælt med kroppen...

 

Men det er bare at jeg er litt redd, og skjønner ikke helt det.. men får bare prøve å unngå å tenke slik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-pillene er jo ganske sikre da.. Mange som blir gravid på på pillen har vært på fylla med oppkast involvert.. (de fleste av de jeg kjenner i hvert fall) Ta det med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man har vel eggløsnign selv med p-piller..Det eneste de gjør er vel og forhindre et befruktet egg i og feste seg??? Ellers har du syklus som valig, med eggløsningssmerter og slim evt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har tatt pillene som du skal, har du IKKE eggløsning!!!!!

Om du går på minipiller KAN du ha eggløsning(men som regel ikke) og egget hindres i å feste seg.

 

Slapp av du hysteriske kvinne!

 

Angrepille skal kun tas i samråd med lege dersom du tar den samtidig med p-piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært lite sansynlig at du er gravid!

Prøv å slappe av. P-piller er et prevansjonsmiddel som sikkert 90% av alle damer bruker, og det er svært sjelden folk blir gravide på de. Da er det som regel deres egen feil. (Glemt og ta, sykdom osv.)

En ting som kan være greit å vite for fremtiden, er at dersom du går på antibiotika, kan pillene få nedsatt virkning og en bør bruke tillegsprevansjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! Om du er så redd, synes jeg ikke du skal ha sex i det hele tatt. Du har jo tatt dine forholdsregler, så da går det nok fint. P-pillen er jo det sikreste, om du har tatt de som du skal. Slapp av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...