Gå til innhold

Jeg skal utredes for kreft... Har ikke fått annen informasjon en hvor og sted. Hva skjer ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter lang tids uforklarlige symptomer fikk jeg time ved villa derma. Der fant legene ut at jeg hadde mystisk høye verdier av hvite blodlegemer og leucocytter.. jaja for å gjøre det det kort. De misstenker kreftsykdom hos meg.

 

Hva skjer på en sånn utredning ?

Kan nevne at grunnen til at jeg ble henvist var uforklarlige ødemer på kroppen av og på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Aner desverre ikke hva som skjer på en sånn utredning, men følte bare for å sende deg en klem. Rart at du ikke har fått noe mer informasjon... Masse lykke til med utredningen. Håper virkelig ikke det er kreft!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan tenke meg at de vil utrede deg for leukemi. Da tar man gjerne en beinmargsprøve. Muligens også en spinalprøve.

Du kan jo lese mer her:http://oncolex.no/Leukemi.aspx

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

dette var en trist situasjon. Føler med deg- usikkerheten og reddslen er en ufrivillig følgesvenn i en slik situasjon.

 

Har ikke selv blitt utred for leukemi som det virker som legene mistenker i ditt tilfelle, men fikk påvist brystkreft for 1 år siden.

 

Kreftforeningen har mye informasjon om behandling og utredning. Du kan også finne info på www.cancer.dk siden kreftbehandling stort sett er lik i alle land.

 

Jeg ønsker deg lykke til og håper de ikke finner kreft hos deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...