Gå til innhold

Analsex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg syntes det høres litt skummelt og ekkelt ut.

 

Tror nok at det er stramt og godt for mannen. Men er det like godt for kvinnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Analsex er forferdelig når mannen ikke er noe flink! Jeg var innbitt motstander tidligere, etter noen ekle forsøk. Men så traff jeg mannen min,som lot meg ta det i mitt tempo, med masse olje, god tid og mye nærhet. Det er sinnsykt!! Spesielt når man stimulerer klitoris også, helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Analsex er forferdelig når mannen ikke er noe flink! Jeg var innbitt motstander tidligere, etter noen ekle forsøk. Men så traff jeg mannen min,som lot meg ta det i mitt tempo, med masse olje, god tid og mye nærhet. Det er sinnsykt!! Spesielt når man stimulerer klitoris også, helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med hun over her som sier at det er forferdelig om ikke mannen kan det!!

Da jeg møtte mannen min sa jeg at analsex var uaktuelt! Hadde prøvd det fler ganger og syns det var helt forferdelig! Det var vondt og ga ingen nytelse i det hele tatt! Kjentes bare ut som at jeg måtte på do!

 

Men mannen min begynte veldig fosiktig å stimulere der bak mens han holdt på med andre ting og etterhvert så prøvde vi.. Og det var kjempe deilig! Han vet hva han gjør, er forsiktig og tar det i mitt tempo!

Så det er viktig at mannen vet hva han gjør og kan det for da er det virkelig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...