Gå til innhold

Menn som chatter med "venninner" på facebook? Greit eller ugreit?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Med meldinger som:

 

Savner deg.

 

Sees vi snart?

 

Du har alltid vært spesiell for meg.

 

Skal man kunne godta dette eller? Litt vanskelig å konfrontere han med når jeg har sneket meg inn på profilen hans.

 

Noen som kan gi et tips om hva man burde foreta seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han ikke har svart på dette, kan det være en slags "hemmelig beundrerinne". I tilfelle ville jeg henvendt meg direkte til henne, og sagt/skrevet at hun skal ligge unna mannen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette ute på veggen eller privat samtale? hvis det er på veggen kan jo alle se det og du kan ta det opp. hvis det er privat samtale, så bør du kanskje prøve å finne andre bevis.

 

ville ikke godtatt dette nei, men du var kanskje mistenksom alt siden du snek på profilen hans? ta opp med ham det som i så fall gjorde deg mistenksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det han eller "venninnene" som skriver slikt? Og hva svarer han på slike meldinger? Det har jo litt å si for hvordan det kan tolkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er på privat samtale. Hun inviterer han til en "sammenkomst" men nevner ikke dato. Han spør ikke videre etter det heller. Han svarer bare at hun alltid har vært spesiell for henne hvor hun sier at hun savner han osv.

 

Litt vanskelig å konfrontere han med dette. Og si noe til henne vil være å grave min egen grav. Hun vil nemlig ikke at vi skal være et par. Hun hater meg. Hun har vært et diskusjonstema mellom meg og mannen i flere år og han bedyrer at det ikke er kontakt.

 

Men det er det jo tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugreit! Hadde jeg funnet noe sånt på min manns profil så hadde jeg gitt f... i at jeg hadde sneket, hadde konfrontert han tvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde konfrontert han. skjønner ikke det store tillitsbruddet med å sjekke ut hverandres private greier, når man finner ut sånne ting får en jo alt bekreftet. ergo det var en grunn til at du sjekket. synes ikke samboere skal ha hemmeligheter for hverandre som ikke tåler dagens lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok skal gjøre det i kveld etter jeg har lagt barna. Han kommer antageligvis til å si at han ikke har gjort noe galt uansett. Så ender det vel med at jeg bare må pakke og dra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han vet at du ikke liker denne kvinnen og hun tydeligvis er "ute etter" mannen din, burde han ha droppet henne for lengst hvis han hadde respekt for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre her..jeg hadde gitt f... om jeg måtte avsløre at jeg hadde snoket..dette er ikke greit. Det er skikkelig dårlig gjort ivenfor deg, å gi denne kvinnen sånn type feedback. Det er han som har begått et tillitsbrudd, ikke du. Jeg har sagt klart ifra til min mann, at med alle sosiale mediene som gjør det "enkelt" å være utro, kan dette fort bli kilde til usikkerthet, også hos meg..jeg er litt uenig i at det er bare sjalu, gale damer som snoker og overvåker..hvis man føler behov å sjekke ut pcn til mannen er det som regel fordi det er noe man burde vite..

 

Skal ikke undervurdere "female intuition"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velda var det forholdet over.

 

Takk for råd. Han benektet jo det hele. jeg fikk meg ikke til å si at jeg hadde sett samtalen selv. Fikk også vite fra en felles "venninne" at de planlegger å treffes.

 

Han sier han nekter å avslutte vennskapet med henne så da er det bare for meg å pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg forstår deg helt og holdent, det handler jo ikke om at han har vert utro "enda", men det er sviket tillitsbruddet som gjør så vont. Jeg har hatt en lignede sak med min samboer nå nylig, Han blir sint og mener jeg overreagere, for han har jo bare møtt denne venninen (skulle på guttetur, men den ble avlyst, så han besøkte denne venninen isteden) og ingen ting har skjedd. I tilleg så hadde han problemer i forhold til meg, så han trengte noen å snakke med sier han. Jeg har aldri før vert sjalu i et forhold, men det sviket jeg har opplevd her, gjør meg sjalu.

 

Min inteusjon merket at det var noe som ikke stemte den helgen, og jeg konfronterte han.......han nektet på at han ikke hadde vert på guttetur. ca et halvt år etterpå så får jeg bevis på at han faktisk hadde besøkt venninen.

 

Han må gjerne ha venniner, men da må det vær mulig for meg å kunne ta en kaffi med de en gang også!?

 

Han har ikke møtt denne "venninnen" på snart et år, men det hjalp ikke at jeg fikk bekreftelsen servert nå i sommer, jeg sliter med tilliten til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har du ikke mye valg. Hvis forholdet til denne kvinnen er viktigere enn familien så hadde jeg kvittet meg med han for da er det nok andre følelser enn vennskap han føler for henne.

Synes sjalusi og mistenksomhet er legitime følelser når alle varselklokker ringer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det vært xn min, hadde det vært helt greit, han hadde mange jentevenner og jeg hadde mange guttevenner, ingen av oss som var utro.

hadde det vært med dagens kjærest hadde det ikke vært greit, men det er fordi han klikker om jeg skriver med andre gutter ( har mange guttevenner og de alle er bare venner som jeg aldri har gjort noe annet enn venneting med) men siden han reagerer slik han gjør, så tenker jeg at han har urent mel i sin pose, så da hadde det ikke vært greit om jeg fant ut av noe slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre han er 14 år med ingen barn så er det vel forståelig. For en fjortenåring er ikke klar for fohold!!

 

Nei! Jeg hadde sendt han i barnehagen og "glemt" å hente han igjen. For alltid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...