Gå til innhold

Hvor skal dere føde?


Trultetryne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjøvik....

 

fødte på Haukeland sist, å det var veldig bra! :D (eneste jeg ikke likte meg på barsel-så dro hjemdagen etter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St.Olavs hospital i Trondheim. Gruer meg litt, for hadde en dårlig opplevelse sist gang. Halve føden stengt pluss sykdom blant personalet, så det var egentlig ikke plass til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullevål:) Sokner "egentlig" til Ahus, og det tror jeg er en knallbra fødeavdeling, men bor helt sør i bydel Bjerke, nesten i Nordre Aker, så uten egen bil blir reiseveien fryktelig "lang" (i et Osloperspektiv, vet at mange andre steder har mye lengre vei, altså!) og kronglete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Fredrikstad på meg også:) fødte de to første også der og er en av de som er fornøyd med fr. Stad:)

 

Samme her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir det når man flytter da? Har plass på Riksen, men flytter til Nedre Eiker i april.. Vet faktisk ikke hvordan det blir.. Kan jeg føde på Riksen fordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plass på ullevåll, men gubben jobber Skien for tiden så jeg kommer til å være mye der frem mot terminen... tror nok jeg må ringe sykehuset i Skien å si "hei, ikke hiv meg ut om jeg kommer da:) "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Ringerike eller Drammen:o) Vært på Ringerike før, men ikke bestemt meg om et kanskje blir Drammen denne gangen...

 

Ringerike her også. Hvis jeg rekker dit! Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bærum sykehuset!!!

 

Akkurat som det siste gang. Var veldig fornøyd med dem siste gang. Har termin 2. Juni, men synes det kommer til å bli en Mai baby. Stor broren var lit over 3 uker for tidlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...