Gå til innhold

hvilken person får seg til gjøre slikt?? også en mor...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ser på dr. phil nå, to døttre er blitt seksuelt misbrukt av stefaren sin, mens moren som visste om dette ikke gjore noe for å få slutt på de, tvert imot, hun oppmuntret de, sa di skulle g inn til ham å ta ham gjøre de han ville me dem...!! blir så sint av slikt??sykt!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres litt ut som min mor. bare ikke så ille.

 

typen hennes prøvde å voldta meg en gang. sa det til mamma og hun ville ikke at jeg skulle anmelde det. han var veldig voldelig, slo henne også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er ille uansett!! får vondt i meg når jeg hører om slikt, å håper innderli de går bedre for deg nå.. inget barn frtjener foreldre som ikke hører på dem, brnet først!!! en mor skal vere mistenksom mot alle utenom seg selv...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun moren på Dr.phil nå ser ut til å ville bare leve et normalt fredfullt familieliv. Hun prøvde på det, hun fornektet det som hendte med døtrene og fortsatte å håpe om et lykkelig familieliv. Så jeg forstår henne også.

 

Samme som at Anders Behring Breivik`s advokat MÅ forsvare han, selvom han forstår hvilke gale ting han har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okai, akkurat at advokaten til ABB må forsvare han har ingenting med dette å gjøre... en mor ville gjort alt for å beskyttet sine barn der ute, advokaten til ABB er ikke innvolvert som mor over folket akkurat,.

 

denne moren er ikke frisk på en flekk som lar barna blir mishandla, å er med på å gjøre de, for å holde fred i huset!!!!!

 

ABB drap masse unnskyldige barn og unge der ute, grusomt, mistet en god veninne der... sårt!

 

advokaten er egentli forpliktet til å forsvare en skuldig, de er så absolutt ikke en mor!! jobben til en mor er å beskytte barna mot alle farer rundt om, vertfall de som kan ødelegge et barn!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...