Gå til innhold

Haha! Litt komisk. Når man går forbi barnehagen her så ser det ut som barna er ansatt i et firma som


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

heter Reima.

Telte 16 barn som ALLE hadde Reima-logoen frempå luen :)

Greit dressen deres kom best ut i test for 4 år siden. Men det er visst obligatorisk å ha lue fra Reima og.

Fine og gode luer. Men du verden det er mye annet å velge i og på luefronten.

Nordmenn er skikkelig saueflokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kom jo Reima ut best i testen iår også da;)

 

Reima er heller ikke bare reima. Den som ble tester ifjor var Reima, og kan ikke sammenlignes med Reima tec eller Reima tec+;)

 

Jeg elsker Reima. Noen av luene har jeg vært misfornøyd med men dressene og de fleste luene er knall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fikk mini og begynte å henge her inne på dib så var det og er fortsatt mye snakk om Reima. Hørtes ut som om det var en barnevernssak hvis barnet ikke fikk Reimadress og andre _dyre_ klær

Så da mini skulle begynne i barnehagen så var det nesten så jeg hadde litt "prestasjonsangst" ifh til bekledning.

 

Men da høsten og vinteren kom og dresser og sko ble tatt frem så var det overraskende lite Reima på knaggene.

 

I bhg her er det en god blanding i alt fra Boco dress fra Bogerud, Reflex, Lindex dress, Troll, Reima o.s.v.

 

Så jeg tror at mye av det Reima hysteriet er her inn, men ikke så mye ute IRL.

 

Hilsen ei som handler det hun har lyst av klær til mini og som ikke gidder å følge sauflokken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som sier at Reima kom best ut i test.

Sjekk nr 2 og bare 0,2 poeng bak og 1000,- kr rimligere. Jo Kappahl sin Kaxs.

 

Og Reima kom på 8 plass i fjor (se link)

 

http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article611937.ece

 

Uansett, man får bruke de dressene/klærne man ønsker og føler er best for sitt barn. Men å si at Reima er det eneste som duger, som mange påstår her inne, er vel en overdrivelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den som ble testet ifjor var Reima ja. Aldri brukt det jeg, men sverger til Reima tec og Reima tec+. Trenger ikke regnklær med slik en parkdress og selv om barnet er ute hele dagen om vinteren er han ikke våt gjennom. Har prøvd andre dresser men funker ikke like bra.

Så ja, jeg bruker det jeg syns er best. Men det er kanskje bare lov å si det og å skryte av dressene så lenge en har fått den på salg.

 

For det er jo DET som er tingen her inne. Om å bruke minst mulig penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva er egentlig dette "syndromet" om å kritisere Reima mest mulig. Har dere dårlige erfaringer så la vær å kjøp da!! Jeg selv forguder både dresser og luer og kommer til å bruke Reima til jeg blir blå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Uansett, man får bruke de dressene/klærne man ønsker og føler er best for sitt barn. Men å si at Reima er det eneste som duger, som mange påstår her inne, er vel en overdrivelse:) "

 

Kritiserer ikke Reima og sier ikke at jeg ikke kjøper Reima. Har brukt både Reima votter og lue og er fornøyd. Mulig dressene er like bra, men har ikke prøvd de ennå.

 

Som jeg skriver så mener jeg bare at man ikke skal påstå at Reima er det eneste som duger. Har prøvd både dressen i barnehagepakka til Sportsmann og en Helly Hansen dress og vært fornøyd med disse. Men kan nok hende jeg prøver dress fra Reima en gang også:)

 

Anonym 10:47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna mine er nok ikke som andre barn da skjønner jeg. De fryser hvis jeg setter på de en dress fra Sparkjøp, europris, sportmann o.l i 20 minus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker forskjellig, men når det gjelder luer, så har vi prøvd forskjellig, og reima er faktisk de som sitter best rundt ørene. Jeg var ørebarn selv og er veldig nøye på akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi har også Reima lue, den var på halv pris og satt kjempefint på ørene hennes så jeg er superfornøyd :)

 

Men høstdressen hennes er Reflex da, og vinterdressen fra Stormberg, regner med hun overlever det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverger til Reima tec, og de ansatte i bhg skryter av dressene til jenta mi. Og de vindtette Reima-luene er gull i den forblåste bhg vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...